برگزیده ها

مازندمجلس: معاون سیاسی وزیر کشور گفت:با توجه به آمادگی کامل وزارت کشور، استانداری ها و فرمانداریها، خوشبختانه هیچ مورد غیر امنیتی و یا لغو مراسم در محدوده قانونی و حوزه وظایف وزارت کشور گزارش نشده است.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر اینکه تصمیم وزارت کشور حمایت از برگزاری آرام ، امن و باشکوه برنامه ها و نشست های دانشجوی به مناسبت سالروز ۱۶ آذر بود گفت : خوشبختانه با تمهیدات پیش بینی شده و هماهنگی با وزارتخانه های علوم تحقیقات و فناوری و بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، مراسم و نشست های دانشجویی نسبت به سال گذشته از لحاظ تعداد و تنوع، از افزایش قابل توجهی برخوردار بود.

جبارزاده با اشاره به اینکه طبق قانون تامین امنیت تجمعات و هر گونه مراسم در داخل دانشگاهها بعهده خود دانشگاهها و در خارج از محیط دانشگاه بر اساس تصمیمات شورای تامین استان صورت می پذیرد گفت: با توجه به تمهیدات پیش بینی شده و آمادگی کامل وزارت کشور واستانداری ها و فرمانداریها خوشبختانه هیچ مورد غیر امنیتی و یا لغو مراسم در محدوده قانونی و حوزه وظایف وزارت کشور گزارش نشده است.

معاون وزیر کشور تصریح داشت: چنانچه  برنامه ای در داخل دانشگاه به دلایلی برگزار نشده باشد  ، طبق قانون ارتباطی با وظایف و تکالیف این وزارتخانه ندارد.

لازم به ذکر است علیرضا رحیمی اعلام کرده بود که به همراه ۳۷ نماینده به وزرای کشور و علوم نسبت به لغو تعدادی از مراسم های روز دانشجو تذکر داده اند.

مراسم وزارت جبارزاده وزارتخانه قانون تامین وظایف دانشگاه دانشگاهها تمهیدات برنامه امنیت دانشجویی برگزار گزارش اینکه معاون خوشبختانه