برگزیده ها
پیش‌تولید سریال محمدرضا هنرمند در دی ماه کلید می خورد
مازندمجلس: تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «الف ویژه» که به کارگردانی محمدرضا هنرمند ساخته خواهد شد، از آغاز پیش تولید این پروژه تا یک ماه دیگر خبر داد.

به گزارش هنرنیوز، این تهیه کننده تلویزیون درباره سریال «الف ویژه» که قرار است به کارگردانی محمدرضا هنرمند ساخته شود، گفت: این سریال آخرین مراحل نگارش را سپری می کند و حدود ۲۰ قسمت از فیلمنامه آن نوشته شده است.

وی درباره اینکه سریال در چند قسمت به نگارش درمی آید، توضیح داد: هرچقدر سریال و قصه آن کشش داشته باشد برای آن فیلمنامه به نگارش درمی آید اما احتمالا ۲۶ قسمت باشد و چند قسمت دیگر تا پایان نگارش کار باقی مانده است.

تهیه کننده «الف ویژه» در پایان یادآور شد: در حال حاضر حامد افضلی در حال نگارش فیلمنامه این سریال است و بنا داریم تا یک ماه آینده وارد پیش تولید سریال شویم.

محمدرضا هنرمند پس از هفت سال با «الف ویژه» که سریالی کمدی است و برای پخش از شبکه اول سیما دوباره به تلویزیون بازمی گردد.

سریال هایی همچون «زیر تیغ»، «آشپزباشی» و سری مجموعه «کاکتوس» را در تلویزیون کارگردانی کرده است. او در مجموعه تلویزیونی «الف ویژه» دوباره به کمدی بازگشته است و یک قصه خانوادگی را در بستری از طنز و روابط کمیک به تصویر خواهد کشید.
سریال نگارش هنرمند محمدرضا کارگردانی فیلمنامه مجموعه کننده تلویزیون دوباره پایان ساخته تلویزیونی تولید درباره