برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده مردم تهران در مجلس نهم با بیان اینکه مذاکره باید از روی عزت و کرامت باشد، گفت: در مذاکرات هسته‌ای نگاه نادرست وجود داشت.

مازندمجلس: علیرضا زاکانی با بیان اینکه بصیرت رهبری و راهپیمایی مردمی 9 دی در مقابله با جریان فتنه 88 بسیار موثر بود، اظهار داشت: بعد از فتنه سال 88، کشورهای غربی و آمریکا جنگ اقتصادی علیه ایران به راه انداختند ولی رهبر انقلاب از سال 86 با نامگذاری متعدد سال‌ها به نام اقتصادی زنگ خطر تحریم‌های اقتصادی را برای کشور گوشزد کردند.
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا قصد داشت که در منطقه ایران را به چالش بکشاند، افزود: آمریکا در منطقه  پی در پی از جمهوری اسلامی ایران شکست می‌خورد و سعی دارد که از درون ایران را دچار چالش کند و در این شکست‌ها به ایران بدل بزند.
وی با بیان اینکه اشرافیت سیاسی و نگاه بالا به پایین مسئولان از تهدیدات کشور است، اضافه کرد: دنیاطلبی حیات انقلاب اسلامی را به خطر می‌اندازد و در مذاکرات هسته‌ای نگاه نادرست وجود داشت و مذاکره باید از روی عزت و کرامت باشد و فساد اقتصادی و ولنگاری فرهنگی نیز از مشکلات دیگر برای کشور است.
رئیس سابق کمیته ویژه برجام با بیان اینکه اصلاح کشور نیازمند کادر و تفکر انقلابی است، تصریح کرد: افراد انقلابی باید بلندگو خواسته‌های منطقی مردم باشند و صبورانه در این راه مجاهدت کنند و شفاف به جامعه حرف‌های خود را بیان کرده تا مشکلات جامعه حل شود و آتش به اختیار به معنای این است که از متن جامعه یک حرکت انقلابی صورت گیرد.
اینکه آمریکا اقتصادی اسلامی انقلابی جامعه مشکلات انقلاب بکشاند مذاکرات هسته‌ای نادرست منطقه زاکانی