برگزیده ها

مازندمجلس: پایگاه خبری "میدل ایست آی"در گزارشی نوشت که محمد بن سلمان در دیدار اخیرش با محمود عباس از وی خواسته از طرح "صلح" آمریکا حمایت کند.

مازندمجلس:
پایگاه خبری "میدل ایست آی"در گزارشی نوشت که محمد بن سلمان در دیدار اخیرش با محمود عباس از وی خواسته از طرح "صلح" آمریکا حمایت کند.
پایگاه "میدل ایست‌ آی" در این گزارش آورده است: محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان طی دیدار روز سه‌شنبه خود با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ریاض از وی خواست تا با هم‌پیمانان عربستان در لبنان ائتلاف تشکیل داده و از حزب‌الله و مقاومت دوری و از "طرح صلح" تحت نظارت آمریکا حمایت کند.
بنا به نوشته این پایگاه محمد بن سلمان به عباس هشدار داده اگر این ائتلاف را در لبنان تشکیل ندهد شخص دیگری (محمد دحلان) برای این منظور هست.
این پایگاه انگلیسی به نقل از مسؤولان فلسطینی فاش کرد که محمد بن سلمان خطاب به محمود عباس گفته که "آمریکا تنها کشوری است که تاثیر واقعی‌ای بر اسرائیل می‌گذارد و تنها کشوری است که می‌تواند در هرگونه روند صلحی بر اسرائیل تاثیر بگذارد و هیچ کشور دیگری نمی‌تواند این کار را کند نه اتحادیه اروپا، نه روسیه و نه چین."
این پایگاه انگلیسی همچنین اعلام کرد که آمریکا آماده توافقنامه "صلح" است که مشخص نیست که در ابتدا معامله خوبی باشد ولی پایان آن خوب است.
پایگاه آمریکا سلمان محمود دیگری تشکیل انگلیسی تاثیر ائتلاف اسرائیل کشوری گزارش دیدار دحلان حمایت اعلام عربستان لبنان