برگزیده ها
خجسته: قاچاق کالا از زمین و آسمان از مبادی رسمی وارد کشور می شود/مطهری:مستندات را برای پیگیری در هیأت رئیسه ارائه کنید

مازندمجلس: رئیس فراکسیون مبارزه با قاچاق کالای مجلس گفت: قاچاق کالا از زمین و آسمان و از مبادی رسمی و غیررسمی وارد کشور می شود.

مازندمجلس:، امیر خجسته نماینده مردم همدان و رئیس فراکسیون مبارزه با قاچاق کالای مجلس و ارز امروز یکشنبه (3 دی ماه 96) طی اخطاری با استناد به ماده 79 آیین نامه داخلی مجلس، اظهار داشت: با توجه به اینکه بحث مفاسد اقتصادی مطالبه مردم است و رهبر معظم انقلاب بر مقابله با آن تاکید موکد داشتند، در نشست خبری خود مواردی را مطرح کردم که همه موارد مستند است.

وی افزود: مطالبی که بنده مطرح کردم مطالبه مردم و رهبر معظم انقلاب است که همه بر لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی و مبارزه با مافیای گمرک و قاچاق سیستمی تاکید دارند.

 رئیس فراکسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اینکه قاچاق کالا  از زمین و آسمان و از مبادی رسمی و غیررسمی وارد کشور می شود، گفت: متاسفانه در حال حاضر  نه تنها شغل ایجاد نمی شود بلکه یکی پس از دیگری کارخانه ها به تعطیلی کشیده شده و شاغلان هم در حال بیکار شدن هستند؛ سخنان بنده مخالفت با مردم و کارمندان گمرک نیست بلکه مخالفت با سیستم قاچاق و مافیای قاچاق و کسانی است که سیستمی قاچاق را مدیریت می کنند.

خجسته با بیان اینکه: مردم دلوار و تنگستان خود، با مفاسد مبارزه کرده اند، عنوان کرد: ما مخالف 17 هزار و 482 اظهارنامه ای هستیم که در گمرک رها و مفقود شده است؛ همچنین مخالف مواردی هستیم که حدود پنج هزار و 367 خودرو لوکس و پورشه و بنز و موارد دیگر وارد کشور شده و وزیر اقتصاد می پرسد آیا این خودروها بدون سفارش وارد کشور شده است؟

*به گزارش فارس، پس از تذکر خجسته، علی مطهری که ریاست جلسه را برعهده داشت، اظهار داشت: این مواردی که بیان می کنید را به ما ارائه کنید تا در هیات رئیسه مجلس پیگیری کنیم.

قاچاق مبارزه خجسته مفاسد مواردی تاکید انقلاب مافیای مخالف هستیم مخالفت سیستمی مطالبه موارد اینکه پیگیری مطهری مبادی آسمان رئیسه ارائه اظهار فراکسیون گزارش اقتصادی