برگزیده ها
باید نسبت به سیاست دولت در گرانی بنزین واکنش نشان داد/مردم توان افزایش قیمت ندارند

مازندمجلس: نماینده مردم فومن در مجلس با بیان اینکه مردم در حال حاضر به هیچ عنوان توان افزایش قیمت ندارند،، گفت: آقای رئیس جمهور! جنابعالی وعده کردید که از وضعیت مردم آگاه هستید، پس چرا به این موضوع توجه نمی کنید؟

مازندمجلس:، محمدمهدی افتخاری نماینده مردم فومن  در مجلس شورای اسلامی طی تذکری در نشست علنی امروز (دی ماه 96) پارلمان، طی تذکری، با اشاره زمزمه هایی درباره افزایش قیمت بنزین، اظهار داشت: صحبت هایی درباره افزایش قیمت ها به ویژه  قیمت بنزین مطرح می شود که باید نسبت به این سیاست دولت واکنش نشان داد و از حق مردم دفاع کرد.

وی با بیان اینکه مردم در حال حاضر به هیچ عنوان توان افزایش قیمت ندارند، افزود: قدرت خرید مردم کاهش یافته و فرزندان آنها بیکار هستند، این مسائل از دغدغه های امروز مسئولان بوده و از همین تریبون باید نسبت به رفع این مشکلات تاکید کرد.

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: آقای رئیس جمهور! جنابعالی وعده کردید که از وضعیت مردم آگاه هستید، پس چرا به این موضوع توجه نمی کنید، برخی پیشنهاد نصف قیمت جهانی را برای افزایش بهای بنزین مطرح می کنند که به طور حتم این مسئله ایجاد تورم می کند لذا اگر به دنبال افزایش قیمت ها هستید، حداقل بودجه سازمان های بدون خروجی و حقوق مسئولان را کاهش دهید.

افزایش بنزین امروز درباره عنوان مسئولان هستید تذکری شورای واکنش سیاست ندارند نماینده افتخاری اسلامی