برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده مردم فومن با تاکید بر اینکه مردم توان افزایش قیمتها را ندارند، گفت: دولت اگر به دنبال افزیش قیمت است، قبل از ‌آن باید حقوق مدیران ارشد و نمایندگان حداقل به میزان ۱۰ درصد کاهش پیدا کند تا شاهد جلب اعتماد مردم به دولت و مجلس باشیم.

مازندمجلس: حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری شفاهی با انتقاد از افزایش قیمتها به ویژه بنزین گفت: طرح صحبت‌هایی در مورد افزایش قیمتها به خصوص بنزین نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است. افزایش قیمت‌هایی که در توان مردم نیست و وظیفه ما حمایت از مردم است.
به گزرش نامه نیوز، به گفته نماینده مردم فومن باید مسئولان در جهت افزایش قدرت خرید مردم، ایجاد اشتغال، بهبود وضعیت معیشت و برقراری رونق اقتصادی تلاش کند و به عنوان دغدغه‌های خود قرار دهند نه اینکه شاهد افزایش قیمتها باشیم.
این نماینده مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور شما در صحبت‌هایتان به موضوع آگاهی مردم اشاره کردید پس انتظار می‌رود که اجازه افزایش هیچگونه قیمت به خصوص بنزین و گازوئیل را ندهید.
افتخاری در پایان گفت: اینکه برخی معیار افزایش قیمت بنزین را موضوع قیمت جهانی عنوان می کنند باید بدانند که این روند تنها باعث ایجاد تورم می شود. لذا انتظار می‌رود که اگر دولت به دنبال افزایش قیمتها است، قبل از آن بودجه سازمانهایی که خروجی خاصی ندارند را کم کرده و همچنین حقوق مدیران ارشد دولتی و نمایندگان مجلس ۱۰ درصد کاهش پیدا کند تا حداقل اعتماد مردم به دولت و مجلس برگردد.
رئیس جلسه در پاسخ به این تذکر ابراز امیدواری کرد که با همکاری دولت و مجلس بودجه خوبی به تصویب رسد تا نگرانی مردم رفع شود.
افزایش قیمتها بنزین افتخاری ایجاد انتظار می‌رود بودجه موضوع جمهور مدیران عنوان اینکه دولتی