برگزیده ها
هیچ اپراتوری حق ندارد اطلاعات مشترکان را در اختیار دیگران قرار دهد

مازندمجلس: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر حفظ حریم خصوصی مردم تاکید کرد و گفت: هیچ اپراتوری حق ندارد اطلاعات مشترکان را در اختیار دیگران قرار دهد.

مازندمجلس: «محمدجواد آذری جهرمی» روز یکشنبه در همایش مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه هیچ کوتاهی و چشم پوشی در این زمینه از کسی پذیرفته نیست، افزود: رگولاتور موظف است با جدیت با متخلفان برخورد و اطلاع رسانی کند.
وی ادامه داد: اگر اپراتور تخلف کرد و اطلاعات مشترکان خود را در اختیار دیگران قرار داد، رگولاتور باید بدون هیچ چشم پوشی برخورد قاطع کند.
آذری جهرمی از برخورد جدی با یک اپراتور تلفن همراه به خاطر در اختیار قرار دادن اطلاعات مشترک خبر داد و گفت: پس از این اقدام، سر شماره اپراتور قطع شد.

*سامانه نقض حریم خصوصی راه اندازی می شود
آذری جهرمی با بیان اینکه در قبال صیانت از حریم خصوصی مردم وظیفه شرعی و قانونی داریم، خاطرنشان ساخت: سامانه ای در زمینه نقض حریم خصوصی راه اندازی خواهد شد.
وی ادامه داد: متخلفان نقض حریم خصوصی شناسایی و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهند شد.
آذری جهرمی خواستار آن شد برای مقابله با اطلاعات نادرستی که از بخش ارتباطات کشور و در قالب بولتن برای برخی ارسال می شود، مدیران اطلاع رسانی درست داشته باشند.
به گزارش ایرنا، همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمانها و شرکتهای تابعه، امروز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز به کار کرد.

هیچ اپراتوری حق ندارد اطلاعات مشترکان را در اختیار دیگران قرار دهد