برگزیده ها
گلایه از تفاوت نگاه به بودجه دانشگاه‌های نیروهای مسلح نسبت به سایر دانشگاه‌ها

مازندمجلس: سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: مسئولان برخی دانشگاه‌های نیروهای مسلح از آنچه کم لطفی نسبت به این دانشگاه‌ها نسبت به سایر مراکز آموزش عالی در امر بودجه خواندند گلایه کردند.

مازندمجلس:سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی جزئیات نشست امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

وی با اشاره به بررسی برخی مواد مربوط به حوزه آموزش، تحقیقات و فناوری در نشست امروز گفت: در ادامه جلسه، مسئولان تعدادی از دانشگاه‌های نیروهای مسلح از جمله دانشگاه نیرو زمینی ارتش، دانشگاه مالک اشتر و دانشگاه امام حسین میهمان کمیسیون بودند.

میرزاده در این باره گفت: مسئولان دانشگاه‌ها برخی از دغدغه‌های خود را درباره بودجه‌های‌شان مطرح کردند و از جمله از آنچه کم لطفی نسبت به این دست از دانشگاه‌ها نسبت به سایر مراکز آموزش عالی در امر بودجه خواندند گلایه داشتند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه‌های نیروی زمینی ارتش، مالک اشتر و دانشگاه امام حسین خواستار آن بودند که کمیسیون آموزش نگاه مثبتی به افزایش بودجه تحقیقاتی‌شان در چارچوب قانون بودجه سال 97 کل کشور داشته باشند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش پایانی نشست امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر به کمیسیون آمده و گزارشی از برخی فعالیت‌های خود دادند و بر ضرورت تخصیص بودجه بیشتر به این ستاد جهت توسعه اقدامات تبلیغی خود در امر مقابله با مواد مخدر تأکید کردند.

کمیسیون آموزش بودجه دانشگاه مسئولان امروز میرزاده دانشگاه‌ها دانشگاه‌های گلایه تشریح زمینی فناوری تحقیقات شورای اسلامی نیروهای