برگزیده ها

مازندمجلس: محمد عطریانفر عضو حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به اظهارات اخیر حجت الاسلام رئیسی گفت: تجربه کاندیداتوری او اگرچه برای اصولگرایان دستاوردی نداشت اما برای خود رئیسی شیرین بود.

مازندمجلس: عطریانفر درباره اظهارات اخیر سید ابراهیم رئیسی که گفته بود از کاندیداتوری در انتخابات پشیمان نیست گفت: چنین موضوعی هیچ ایرادی ندارد. طبیعتا تجربه رقابت برای رئیسی شیرین بود و او قطعا از این تجربه پشیمان نیست.
محمد عطریانفر در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است رئیسی در انتخابات آتی هم اعلام کاندیداتوری کند گفت: این احتمال وجود دارد چراکه او از چهره های مورد توجه  جریان اصولکراست ممکن است در مقاطع دیگری هم به او اقبال شود.
عطریانفر ادامه داد: البته کسانی که در یک دوره انتخابات توفیق پیدا نمی‌کنند به سختی ممکن است در یک دوره دیگر در یک رقابت شرکت کرده و پیروز شوند. رئیسی، هم روحانی جوانی است که در یک دوره انتخابات بخت خود را آزمایش کرد؛ هرچند این آزمایش به صورت دوپینگ بود و هزینه زیادی شد تا او در چنین جایگاهی مطرح شود.
او افزود: به هر حال، تجربه کاندیداتوری رئیسی، اگر برای اصولگرایان دستاوردی نداشت اما برای خود رئیسی دستاورد ارزشمندی داشت و توانست او را در سطح ملی مطرح کند.
همچنین قاسم میرزایی نیکو، نماینده اصلاح طلب مجلس در واکنش به اظهارات رئیسی به «انتخاب» گفت: بالاخره هرکس وارد صحنه فعالیت سیاسی می شود اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمت خود را در نظر می گیرد. قطعا رئیسی هم این موضوع را مورد توجه قرار داده و حضور او محدود به یک دوره و یک مسئولیت نیست؛ بلکه با آرایی که به دست آورده می تواند در جایی دیگری، این جریان سیاسی را نمایندگی کند.
میرزایی نیکو در پاسخ به این سوال که آیا رئیسی قصد کاندیداتوری دوباره در انتخابات دارد یا خیر گفت: پیش بینی خاصی ندارم اما طبیعت امر این است که او فعالیت سیاسی خود را شاید در جای دیگری ادامه بدهد.
رئیسی انتخابات کاندیداتوری عطریانفر تجربه دیگری میرزایی سیاسی جریان آزمایش فعالیت رقابت ادامه محدود احتمال شیرین دوپینگ زیادی اظهارات مسئولیت پشیمان