برگزیده ها

مازندمجلس: عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در بودجه ۹۷ یا در بودجه مجلس درباره افزایش حقوق نمایندگان هیچ موردی مطرح نشده است و متاسفانه این شایعات باعث می‌شود تا اذهان از بودجه اصلی کشور دور شود.

مازندمجلس: سیدجواد ساداتی نژاد در نشست با جامعه اسلامی مهندسین کاشان اظهار کرد: امروز جایگاه احزاب در روند تصمیم سازی بسیار مهم است، باید کاری کرد تا جامعه در جهت پررنگ‌تر کردن فعالیت احزاب در کشور پیش برود.
نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل  با اشاره به اهمیت رشد اقتصادی تصریح کرد: متأسفانه رشد اشتغال در ایران نسبت به برخی از کشورها بسیار پایین آمده است و باید در این خصوص چاره‌اندیشی شود. حجم زیاد تقاضا در خصوص اشتغال و مشکلات اقتصادی به‌گونه‌ای است که نماینده را در خصوص برخی از کم‌کاری ها در این بخش شرمنده کرده است.
عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: یکی از مطالبات جدی مردم کاشان در بخش سلامت کمک به افزایش تخت‌های بیمارستانی بود که علاوه بر پیگیری ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی، خوشبختانه قرارداد ساخت بیمارستان جدید دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم به همت ریبس دانشگاه با پیمانکار بسته‌ شده است.
ساداتی نژاد گفت: با توجه به اهمیت فعالیت و مشارکت بخش خصوصی و کمک‌های مردم، توانستیم موسسه حامیان ورزش را با کمک خیران راه‌اندازی کنیم و در آینده نزدیک حامیان روستا را در دست اقدام داریم.
کاشان ساداتی اقتصادی اشتغال بیمارستان دانشگاه اهمیت حامیان فعالیت افزایش جامعه احزاب بسیار نماینده