برگزیده ها

مازندمجلس: رسانه‌ها گزارش دادند که دولت آمریکا هتلی را در قدس خریداری کرده است که این اقدام مقدمه‌ای برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس است.

مازندمجلس: شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که هتل مذکور هتل دیپلمات نام دارد که در جنوب شرق شهر قدس اشغالی قرار دارد و اداره مهاجرت اسرائیل در آنجا فعالیت می‌کند.این شبکه اسرائیلی از کسینیا سفیتلوفا، عضو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) نقل کرد که دولت آمریکا اخیراً ساختمان این هتل را خریداری کرد.
در همین حال، شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اخیراً گزارش داد که یک هیئت آمریکایی به ریاست نماینده شخصی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در اراضی اشغالی آمد تا مقدمه‌چینی‌های لازم را برای انتقال سفارت آمریکا به شهر قدس انجام دهد.
این شبکه اسرائیلی گزارش داد که سفارت آمریکا به هتل دیپلمات در محله آریانا در قدس به صورت موقت انتقال خواهد یافت تا ساخت مکانی برای سفارتخانه پایان یابد.
دونالد ترامپ در ششم دسامبر جاری دستوری را مبنی بر به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی امضا کرد و به وزارت خارجه آمریکا دستور داد که انجام اقدامات را برای انتقال سفارتخانه به قدس آغاز کند.
آمریکا انتقال گزارش صهیونیستی اشغالی سفارت دونالد سفارتخانه ترامپ اخیراً دیپلمات خریداری تلویزیون اسرائیلی