برگزیده ها

مازندمجلس: رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اظهارات قبلی خود در خصوص 9 دی گفت: منظور من از کنار رفتن غبار، شخصی است که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است.

مازندمجلس: «محسن هاشمی یکشنبه گذشته در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص فتنه 88 و راهپیمایی 9 دی گفت که باید مواظب باشیم و با بصیرت، غباری که روی این موضوع هست را کنار بزنیم تا دشمن را از دوست جدا کنیم. 
محسن هاشمی تاکید کرد: امروز در وضعیتی هستیم که این غبار برطرف شده و چهره خیلی ها نیز رو شده است. وی تصریح کرد: می توانیم نسبت به فتنه ایجاد شده با بصیرت کامل نظر دهیم و ما هم در این مسیر قرار داریم.» 
محسن هاشمی روز سه شنبه در پایان جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: منظور من از کنار رفتن غبار در صحبت های مربوط به وقایع 88 و 9 دی، شخصی است که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است. 
وی تصریح کرد: در کانال تلگرامی خود این موضوع و مسائل مرتبط به آن را به طور کامل مطرح کردم. 
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تنها یک کانال تلگرامی رسمی دارم و هیچ فعالیتی در شبکه های اینستاگرام و توئیتر ندارم. 
* لزوم استفاده از سرمایه بخش خصوصی برای توسعه شهر 
هاشمی در ادامه بر مشارکت بخش خصوصی برای رشد و توسعه شهر تاکید کرد و گفت: اگر بخواهیم تراکم و شهر فروشی را کنار بگذاریم، باید از سرمایه بخش خصوصی در مسیر توسعه شهر استفاده کنیم. 
وی با اشاره به گزارش معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جلسه امروز شورا، افزود: باید از سرمایه بخش خصوصی در شهر تهران استفاده کنیم تا ضمن کاهش مشکلات مربوط به اعتبارات، بیش از این شاهد محدودیت و تاخیر در روند اجرای پروژه های شهری نباشیم. 
هاشمی اظهار کرد: شهر تهران یک میلیون پارکینگ حاشیه معبر دارد که می‌توان با استفاده از سرمایه بخش خصوصی و نصب سیستم الکترونیکی، از این طرفیت برای درآمدزایی استفاده کرد. 
به گفته وی، اگر قیمت یک ساعت توقف در این پارکینگ حاشیه ای، یک تا سه هزار تومان باشد، حدود 500 میلیارد تومان درآمد برای شهر تهران ایجاد می شود. 
رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین به ضرورت استفاده از فضاهای زیرسطحی به عنوان پارکینگ خودرو اشاره کرد و گفت: با استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی می توان در فضای زیرزمینی، توقفگاه های مناسبی برای خودروهای شهر تهران ایجاد کنیم. 
سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران امروز برگزار و معاون فنی و عمرانی شهرداری، گزارشی از فعالیت ها، مشکلات و چالش های پیش روی این حوزه را به اعضای شورا ارائه کرد. 
تهران استفاده خصوصی سرمایه هاشمی شورای توسعه اسلامی ایجاد پارکینگ امروز حاشیه تومان مشکلات شهرداری معاون اشاره عمرانی تلگرامی گزارش موضوع بصیرت روزها تاکید تصریح کانال مربوط افزود  رییس