برگزیده ها
فتنه 88 از خارج کشور هدایت می‌شد/ فتنه‌گران به دنبال فروپاشی نظام اسلامی بودند

مازندمجلس: نماینده مردم اندیمشک در مجلس گفت: فتنه 88 از خارج کشور هدایت می‌شد و طرح آن پیش از آن در برخی کشورهای دیگر آزموده شده بود.

مازندمجلس:فریدون حسنوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: 9 دی روز اعلام بیعت مجدد ملت ایران با ولایت و آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: حماسه 9 دی نقطه عطفی در بصیرت مردم انقلابی و رهبری معظم انقلاب است که موفق شدند توطئه‌ای را که می‌توانست ثمره خون صدها هزار شهید را هدر دهد، خنثی کنند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس با تأکید بر ضرورت ابراز پشیمانی فتنه‌گران از اقدامات خود در سال 88 گفت: فتنه‌گران باید به صفوف در هم تنیده مردم بپیوندند، صفوفی که اتفاقات سال 88  را یک رخداد طبیعی در عرصه انتخابات تعریف نکردند بلکه آن را فتنه‌ای دانستند که از خارج کشور هدایت می‌شد و طرح آن پیش از آن در برخی کشورهای دیگر آزموده شده بود.

حسنوند با اشاره به شکست توطئه 10 ساله دشمنان نظام و برخی فریب‌خوردگان اظهار کرد: حوادث قبل از 9 دی نشان‌دهنده این است که دشمنان انقلاب با یک توطئه دقیق و از پیش طراحی شده و با جمع‌آوری تمام نیروها و امکانات از حوزه‌های مختلف به دنبال فروپاشی نظام اسلامی بودند.

وی با بیان اینکه برخی افراد قصد تنزل حماسه 9 دی به یک رقابت بین جریان‌های سیاسی یا دو نامزد انتخاباتی را دارند، گفت: موضوع انتخابات بهانه‌ای بیش نبود و دشمنان انقلاب به دنبال فرصتی بودند تا بتوانند به دلیل کینه چندساله خود به انقلاب اسلامی صدمه بزنند که اوج آن در بی‌حرمتی به ساحت مقدس اهل‌ بیت و امام حسین (ع) صورت گرفت اما مردم بابصیرت ما با هوشیاری و حضور آگاهانه خود این توطئه را درهم کوبیدند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس عنوان کرد: زنده نگه‌داشتن 9 دی به معنای برائت و اعلام انزجار از دشمنان انقلاب و تلنگر به دوستان داخلی است، همه جریان‌های سیاسی داخلی باید بدانند که اگر خللی در صفوف ملت ایجاد شود، دشمنان انقلاب از هیچ‌کدام از آنها حمایت نخواهند کرد و با مردم و اصل نظام به دشمنی خواهند پرداخت.

حسنوند گفت: مقام ولایت با ترسیم راهی روشن به درستی جامعه را هدایت کردند و فرصت دادند که چهره واقعی برخی خواص آشکار شود و علاوه بر آن فرصت بازگشت و پشیمانی را فراهم کرد و تنبیه را نیز به نوعی در نظر گرفت که ضرب‌شستی به دشمنان انقلاب شمرده می‌شود.

ی/2346

انقلاب دشمنان اسلامی حسنوند دنبال فتنه‌گران اندیمشک هدایت توطئه نماینده سیاسی داخلی انتخابات جریان‌های اعلام فروپاشی می‌شد اظهار ولایت حماسه پشیمانی