برگزیده ها

مازندمجلس: نایب رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) با بیان اینکه فعالیت این جبهه موقتی و منحصر به کار زمان برگزاری انتخابات نیست بیان کرد:پس از انتخابات اردیبهشت امسال فعالیت خود را با قوت بیشتری ادامه دادیم و در استان ها نیز همین رویه ادامه می یابد.

مازندمجلس: مهدی چمران سه شنبه شب در نشست خبری در ستاد مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان در اهواز افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک گفتمان است و این گفتمان بر مبنای اهداف و اصول انقلاب اسلامی و انقلابی گری که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است می باشد. 
به گزارش نامه نیوز وی گفت: ما پس از انتخابات اردیبهشت امسال ، کار خود را با قوت ادامه دادیم و هم اکنون نیز با برگزاری نشست های استانی و کشوری در حال بررسی و آسیب شناسی نقاط ضعف، و تقویت نقاط برجسته هستیم. 
چمران، با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) یک تشکیلات فراجناحی است ولی در عین حال تلاش می کنیم همه احزاب و جناح های همسو را جمع کنیم بیان کرد: این جبهه سیاسی، نه دولتی است و نه وابسته به یک جناح خاص است؛ این جبهه با خواست مردم نضج گرفت و این مردم هستند که این جبهه را حمایت می کنند. 
وی در خصوص برگزاری مجمع عمومی سوم جمنا گفت: هنوز زمان برگزاری مجمع سوم مشخص نشده است. 
این فعال سیاسی در ادامه با بیان اینکه جمنا در انتخابات گذشته موفق بود اظهارکرد: این جبهه با وجود اینکه فرصت چندانی برای تبلیغات نداشت ولی در انتخابات از رای بالای حداقلی برخوردار بود و این یک موفقیت قابل توجه بود. 

* آمریکایی ها در برجام خلف وعده کردند چمران با بیان اینکه آمریکایی ها در موضوع برجام خلف وعده کردند و زیر امضای خود زدند اظهارکرد: البته پیش بینی ما این بود که آمریکا قابل اعتماد نیست و اعتماد به آنان اشتباهی راهبردی است. وی افزود: آمریکایی ها مدام از خروج از برجام حرف می زنند در حالی که ما به برجام پایبند هستیم و به همه تعهدات خود در این معاهده عمل کردیم. 
به گزارش ایرنا مهدی چمران در سفر 2 روزه به خوزستان علاوه بر دیدار با آیت ا... سیدمحمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، و چند عضو خبرگان رهبری، با مسئولان و دست اندرکاران جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در اهواز، خرمشهر و آبادان جلسه کاری داشت و از دهلاویه محل شهادت شهید مصطفی چمران نیز دیدن و از مقام والای این شهید تجلیل کرد. 
مصطفی چمران در 30 خرداد 1360 در منطقه دهلاویه در پنج کلیومتری غرب سوسنگرد بر اثر اصابت ترکش خمپاره مزدوران بعثی عراق به درجه رفیع شهادت نایل آمد
انقلاب چمران اسلامی اینکه نیروهای برجام مردمی برگزاری آمریکایی انتخابات خوزستان اهواز اعتماد دهلاویه شهادت اظهارکرد سیاسی ادامه گفتمان هستیم افزود گزارش