برگزیده ها

مازندمجلس: یک تحقیق نشان داد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نزدیک یک سوم از زمان ریاست جمهوری‌اش را در املاک خود سپری کرده است.

مازندمجلس:
به نقل از ایندیپندنت، یک بررسی درباره جابه‌جایی‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از سوی وال‌استریت ژورنال مشخص کرد که او از ماه ژانویه 2017 تاکنون بیش از 100 شب را در املاک متعلق به شرکت خود گذرانده است.
این زمان شامل حدود 40 روز در زمین گلفش در بدمینستر واقع در نیوجرسی می‌شود.
در عین حال ترامپ بیش از یک ماه را در مارالاگو که در حال حاضر به همراه خانواده‌اش برای گذراندن تعطیلات کریسمس در آن به سر می‌برد،‌ گذرانده است.
رئیس‌جمهور آمریکا همچنین بعد از آنکه برای عید شکرگزاری به این مکان تفریحی در فلوریدا رفت، مورد انتقاد قرار گرفت.
ترامپ ساعاتی قبل از اینکه به باشگاه گلف بین‌المللی ترامپ در ساحل وستپالم برود در توئیتی نوشته بود که در زمان اقامتش نشست‌هایی خواهد داشت و تماس‌های کاری برقرار خواهد کرد.
ترامپ در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما، بارها از او به خاطر گذراندن اوقاتش برای بازی گلف انتقاد کرده بود.
ترامپ در سال 2011 توئیت کرده بود: من برای آرام شدن گلف بازی می‌کنم و شرکتم وضعیت خیلی خوبی دارد اما باراک اوباما برای فرار از کار گلف بازی می‌کند در حالی که آمریکا در منجلاب فرو می‌رود.
برآورد شده که اوباما در طول هشت سال ریاست جمهوری‌اش حدود 300 بار به بازی گلف پرداخته است اما برآوردها نشان می‌دهد که ترامپ از زمان آغاز ریاست جمهوری‌اش در ژانویه بین 60 تا 81 بار گلف بازی کرده است.
این در حالی است که یک نظرسنجی موسسه یوگاو در ماه اکتبر نشان داد که بیش از نیمی از جمهوری‌خواهان تصور می‌کنند ترامپ سخت‌کوش‌ترین رئیس‌جمهور آمریکا از زمان پایان جنگ جهانی دوم است.
ترامپ آمریکا رئیس‌جمهور اوباما ریاست باراک جمهوری‌اش گذرانده جمهوری ژانویه گذراندن انتقاد