برگزیده ها
ارزیابی آمادگی صادراتی صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی استان تهران

مازندمجلس: معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی تهران از اجرای پروژه ارزیابی آمادگی صادراتی واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی تهران خبر داد.

مازندمجلس: معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی تهران از اجرای پروژه ارزیابی آمادگی صادراتی واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی تهران، "نسرین مصدق صدقی" گفت: هدف از انجام این پروژه ارزیابی آمادگی صادراتی، رتبه بندی و سطح بندی صنایع کوچک مستقر در شهرک های صنعتی تهران از نظر آمادگی صادراتی و ویژگی های بین المللی شدن برای جهت دهی به حمایتهای سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در حوزه صادرات بر اساس سطح و وضعیت شرکت های مستعد صادراتی می باشد.

وی افزود: از دیگر اهداف این پروژه امکان برنامه ریزی و سیاستگذاری هدفمند و دقیق و ارائه برنامه توانمندسازی در خصوص توسعه صادرات محصولات SME ها با توجه به دستیابی به اطلاعات سطح بندی شرکتها و شاخت نقاط ضعف و قوت آنها می باشد.

مصدق خاطرنشان کرد: از دیگر دستاوردهای مهم این پروژه امکان شناسایی شرکت های هم سطح، مکمل، متعامل و پتانسیل های بالقوه صادراتی، ایجاد سبد محصولی صادراتی از تجمیع شرکت ها در جهت ایجاد کنسرسیوم های صادراتی به منظور ایجاد و توسعه صادرات پایدار و حرفه ای می باشد.

لازم به ذکر است؛ واحدهای صنعتی میتواند جهت تکمیل فرم خوداظهاری ارزیابی آمادگی صادراتی به وب سایت www.smexport.ir  مراجعه نمایند

 

صادراتی صنعتی تهران آمادگی ارزیابی پروژه صنایع ایجاد صادرات واحدهای توسعه برنامه امکان مستقر