برگزیده ها

مازندمجلس: پیک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که یک بار دیگر رئیس جمهوری ترکیه به گمراه ساختن افکار عمومی جهان ادامه داد تا در تلاشی مذبوحانه خود را از جنایت‌هایی که در حق مردم سوریه مرتکب شده است، تبرئه کند.

مازندمجلس:
به نقل از النشره، این منبع رسمی خاطرنشان کرد، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه می‌خواهد خود را از جنایت‌هایی که در حق مردم سوریه مرتکب شده و آن حمایت‌های نامحدودی که به گروه‌های تروریستی در سوریه ارائه داده است، تبرئه کند.
وی تاکید کرد: جنون خود بزرگ‌بینی و توهمات گذشته که در وجود اردوغان رخنه کرده است، باعث می‌شود که وی فراموش کند امپراتوری کهنه او به صورت بی بازگشت منقرض شده است و دیگر ولایت‌هایی وجود ندارد که تابع آن باشند و ملت‌های آزاد گزینه‌های خود و تصمیمات ملی‌شان را دارند و از حاکمیت خود دفاع می‌کنند و به اردوغان اجازه مداخله در امور خود را نمی‌دهند.
این منبع تاکید کرد: اردوغان که ترکیه را به زندانی بزرگ تبدیل کرده است و دهان اصحاب رسانه و صاحب نظران و هرکس که مخالف سیاست تخریبی او می‌باشد، بسته است، هیچ اعتباری برای دادن پند و اندرز ندارد و این اقدامات او نه تنها مورد توجه قرار نمی‌گیرد بلکه دیگران او را محکوم نیز می‌کنند.
این نخستین واکنش دمشق به اظهارات رئیس جمهوری ترکیه در تونس است. اردوغان طی این سخنان، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه را یک "تروریست" توصیف کرده بود.
اردوغان سوریه ترکیه جمهوری ندارد تاکید تبرئه