برگزیده ها

مازندمجلس: وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که نیروهای ائتلاف بین‌المللی تا زمانی که از پیروزی بر داعش اطمینان حاصل نکنند سوریه را ترک نخواهند کرد.

مازندمجلس: وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که نیروهای ائتلاف بین‌المللی تا زمانی که از پیروزی بر گروه داعش اطمینان حاصل نکنند سوریه را ترک نخواهند کرد.
به گزارش نامه نیوز "میخائیل بوگدانف" معاون وزیر خارجه روسیه درباره حضور غیرقانونی نیروهای بیگانه در خاک سوریه گفت: مسکو تمام توجیه‌های واشنگتن برای باقی‌ماندن نیروهایش در سوریه به‌ویژه بعد از نابودی داعش را رد می‌کند.
وی افزود: ما به آمریکایی‌ها می‌گوییم که پیروزی علیه داعش محقق شده و دیگر هیچ توجیه عملی برای باقی ماندن شما در سوریه وجود ندارد کما اینکه اصلا هیچ توجیه قانونی برای حضور شما در سوریه وجود نداشت.
بوگدانف در ادامه اظهار داشت: آمریکایی‌ها بهانه‌های جدیدی برای حضور در سوریه مطرح می‌کنند. به عنوان مثال آن‌ها می‌گویند که قبل از آغاز روند سیاسی در سوریه که منافع معارضان در آن رعایت شود، این کشور را ترک نمی‌کنند و این بسیار سؤال برانگیز است.
معاون وزیر خارجه روسیه گفت که حضور ترکیه در خاک سوریه موقت است و این حضور به مناطق کاهش تنش که سه کشور ضامن آتش‌بس یعنی روسیه، ایران و ترکیه بر سر آن به توافق رسیدند، مربوط می‌شود.
سوریه روسیه پیروزی آمریکایی‌ها توجیه معاون وزیر ترکیه معاون نیروهای بوگدانف اطمینان خارجه