برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اولویت اول این سازمان را روشن شدن وضعیت استخدامی نیروهای راهداری استان ها پس از انتقال وظایف راهداری به ادارات کل حمل و نقل جاده ای عنوان کرد.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، داود کشاورزیان در مراسم تودیع و معارفه معاونان سابق و فعلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان‌دهی ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فعالیت‌های این سازمان پس از ادغام حوزه راهداری و ورود نیروهای انسانی راهداری به ادارات کل حمل و نقل سابق اعلام کرد و افزود: این طرح با همکاری معاونت راهداری و توسعه مدیریت و منابع در دست اقدام است و در کنار چارت سازمانی مصوب، چارت تکمیلی هم در دست تهیه است تا وضعیت شغلی و استخدامی نیروهای راهداری و خدماتی به‌صورت شفاف مشخص و به تصویب برسد.

این گزارش حاکی است صدرالله بمانا، معاون سابق توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طی سخنانی گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه مدیریتی بیان کرد و خواستار ادامه طرح‌های در دست اقدام، با توان و قوت بیشتر و به‌کارگیری اندیشه‌ها و افکار نو در سازمان شد.

گفتنی است محمد تیموری معاون جدید توسعه مدیریت و منابع، پیش از این در سمت مدیرکل دفتر برنامه‌وبودجه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فعالیت داشت. صدرالله بمانا نیز به‌عنوان مشاور عالی رئیس این سازمان در زمینه نوسازی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه خدمت خواهد داد.

راهداری جاده‌ای حمل‌ونقل توسعه مدیریت منابع نیروهای معاون بمانا اقدام ادامه صدرالله ادارات وضعیت گزارش فعالیت‌های