برگزیده ها

مازندمجلس: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه وظایف یگان های مختلف ارتش برای مواجهه با بلایای طبیعی مشخص شده است، گفت: در صورت بروز حوادث هیچکدام از یگان های ارتش منتظر دستور نخواهد بود.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در جریان بازدید از اداره بهداشت ودرمان نزاجا در جمع خبرنگاران گفت: در ارتش از قبل هم آمادگی برای امداد رسانی در حوادث طبیعی وجود داشت ولی زلزله اخیر سرپل ذهاب و غرب کشور  باعث شد تا ما این آمادگی ها را وسعت ببخشیم و اشتباهاتمان و نقاط ضعف را برطرف کنیم و آمادگی بیشتری در یگانهای خود ایجاد کنیم.

وی افزود: امروز در تمام کشور کلیه یگانهای ارتش می دانند که در صورت بروز بلایای طبیعی چه ظیفه ای دارند و در صورت اتفاق هیچکدام منتظر دستور ما نخواهند ماند.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: در سرپل ذهاب اداره بهداشت و درمان نزاجا کار بسیار بزرگی انجام داد و در آنجا هم تجربه شد که چه چیزهایی را باید آماده نگه دارند تا در سریعترین زمان ممکن وارد عمل شوند و چه بخش هایی را باید اضافه کنند تا کارشان را بهتر انجام دهند و این اتفاق الان افتاده است.

آمادگی طبیعی یگانهای نزاجا دارند اتفاق بهداشت فرمانده موسوی بلایای سرلشکر اداره