برگزیده ها

مازندمجلس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حماسه عظیم ۹ دی در مقابل توطئه‌هایی که ارزش‌های نظام را تهدید می‌کرد توسط مردم همیشه در صحنه و با بصیرت ایران اسلامی به رهبریت مقام معظم رهبری شکل گرفت.

مازندمجلس: حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور عصر امروز در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: حفظ اعتماد مردم که مهمترین سرمایه مملکت اسلامی است امروزه بر هر چیزی ارجحیت دارد و مسئولیت قوه قضائیه به‌عنوان مدعی العموم در برخورد با اختلاسگران و مفاسد اقتصادی بسیار سنگین است.
به گزارش نامه نیوز عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: نمایندگان مجلس نیز به‌عنوان قانونگذاران مملکت باید نسبت به مردم که همه چیز خود را فدای راه دین، انقلاب و رهبری کرده و برای حفاظت از ارزش‌ها و آرمان‌های دینی و اسلامی فداکاری‌های بیشماری کردند پاسخگو باشند.
ذوالنور با اشاره به این که امروز رسالت مسئولیت بسیار سنگین است، بیان داشت: فسادهای مکرر اقتصادی و حقوق‌های نجومی جواب این همه ایثارگری‌های مردم نیست زیرا اساس تشکیل این انقلاب بر پایه عدالت‌ورزی و عدالتخواهی بوده و به‌همین خاطر مردم زجر کشیده به رهبری امام راحل قیام کردند.
وی با اشاره به نامه تاریخی برخی خواص بی‌بصیرت در سال‌های گذشته به رهبری افزود: تعداد 128 نماینده مجلس شورای اسلامی در سال‌های گذشته و در دولت اصلاحات نامه‌ای را به مقام معظم رهبری نوشتند که ایشان باید جام زهر را هر چه سریعتر بنوشند و به نوعی رهبری را تهدید کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: زمانی در همین کشور کسانی در راس حکومت و دولت بودند که با کوچکترین نسیمی از سوی غربی‌ها به خود لرزیدند مانند زمانی که افغانستان به اشغال آمریکایی‌ها درآمد این دولت اصلاحات بود که تمام هوشیاری خود را به‌خاطر ترس از این جریان از کف داد.
ذوالنور بیان داشت: زمانی همین افراطی‌های تند و بی‌خاصیت، صدام را خالدبن ولید خواستند و در حمله آمریکا به عراق خواستار کمک به صدام شده و مدعی بودند این جنگ بین حق و باطل است و مقام معظم رهبری با تدبیر بی‌نظیر خود به میدان آمدند و این ادعا را رد کرده و کشور را نجات دادند.
ذوالنور تصریح کرد: امروز کشور ما حتی بیشتر از زمان جنگ نیاز به تقویت روحیه ولایتمداری و تبعیت صرف از آرمان های انقلاب و رهبری دارد و وظیفه خواص در این برهه حساس گوش به فرمان رهبری داشتن و حرکت خالصانه در راه تحقق دغدغه های ایشان در کشور است.
ذوالنور به اقتصاد وابسته به نفت و مشکلات آن اشاره کرد و افزود: رهبری در طول سالیان دراز و طولانی همواره فریاد خوداتکایی در اقتصاد و رفع وابستگی به نفت را سر داده‌اند اما به فراموشی سپرده شد تا اقتصاد کشور امروز همچنان به پول نفت وابسته و رگ حیات آن در دست دشمن قرار گیرد.
وی با بیان اینکه روسای جمهور گذشته در پیشگاه الهی مسئول هستند گفت: این فشارهای کمرشکن اقتصادی که به مردم وارد می‌شود و آن‌ها را متحمل آسیب‌ها و رنج‌های بسیاری کرده شایسته این مردم فهیم و شهیدپرور و ولایی نیست و مسئولان نظام در همه ادوار به‌خاطر این وضعیت در کشور باید پاسخگو باشند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: این مردم دوستدار ولایت فقیه با تقدیم 330 هزار شهید گلگون کفن در راه آرمان‌ها و ارزش‌های والای اسلام و انقلاب دین خود را به نوعی ادا کرده‌اند اما مجالس ادوار گذشته و قانونگذاران در برابر این مردم رسالتی سخت و سنگین داشته و باید جواب بدهند.
ذوالنور خاطرنشان کرد: حماسه عظیم 9 دی در مقابل توطئه‌هایی که ارزش‌های نظام را تهدید می‌کرد توسط مردم همیشه در صحنه و با بصیرت ایران اسلامی به رهبریت مقام معظم رهبری شکل گرفت و در حقیقت اتمام حجتی با فتنه‌گران و سران آنها و پیامی آشکار برای اربابان غربی آنها بوده و هست.
وی بیان داشت: امروز در جامعه جنایاتی بزرگ و وحشتناک در حوزه فضای مجازی در کشور در حال شکل‌گیری است که نوامیس مردم و دین و باورها و ارزش‌های والای دینی آنان را به‌طور مستقیم نشانه رفته و در پی اضمحلال و نابودی کیان و بنیان خانواده در جامعه اسلامی و نظام مقدس ما است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: بر دولتمردان ما در این عرصه و در هر برهه زمانی واجب است که برای حفظ و صیانت از حقوق شهروندی به میدان آمده و با دشمنان و شبیخون زنان فرهنگی به مبارزه برخواسته و آنها را نابود کنند تا دین و دنیای مردم به تاراج نرود.
ذوالنور گفت: با تمام این‌ها شاهد کوچکترین حرکتی از سوی دولت و رئیس جمهور نیستیم به‌طوری که حتی نه تنها کوچکترین حرکتی در این زمینه نداشته و ندارند بلکه به طور کاملاً آشکارا و با افتخار می‌گویند که با هیچ کدام از شبکه‌های مجازی برخورد نمی‌کنند زیرا این احترام به حقوق شهروندی است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: امروزه با توجه به آمارهای منتشر شده از طلاق می‌بینیم که کشور در چه وضعیت ویژه و خطرناکی از این حیث قرار گرفته که همه اینها در اصل ریشه در دو عامل مهم اقتصادی و عامل فرهنگی و تهاجم گسترده دشمنان از طریق فضای مجازی دارد.
ذوالنور با بیان اینکه اگر رهبری نبود کربلایی دیگر اتفاق می‌افتاد بیان داشت: فتنه 88 از جمله اقداماتی بود که اگر نقش مهم و تاثیرگذار رهبری نبود به واقع کربلایی دیگر به خاطر یک اعتراض انتخاباتی در کشور به وجود می‌آمد و در پی آن خون شهدا و ایثارگری‌های مردم کشور در طول عمر نظام بر باد می‌رفت.
وی با تاکید بر ریزش خواص در ایام فتنه در کشور خاطرنشان کرد: برخی از خواص کشور که باید به تبعیت از رهبری حرکت می‌کردند تحت تاثیر جو فتنه قرار گرفته و دچار ریزش شدند که در این میان جرم کسانی که سکوت اختیار کرده و به نوعی از این جریان شوم حمایت کردند مانندعمل فتنه‌گران سنگین است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: سران سه قوه اکنون وظیفه‌ای بسیار حساس در کشور دارند و باید همه توان خود را برای حرکت پشت ولایت فقیه و انجام رهنمودها و منویات ایشان به کار گرفته و برای ایجاد جو اعتماد سازنده بین مردم و مسئولان بیش از هر زمانی بکوشند.
رهبری ذوالنور امنیت کمیسیون سیاست خارجی اسلامی امروز زمانی گذشته سنگین انقلاب افزود اقتصادی مجازی کوچکترین اصلاحات ارزش‌های اشاره بسیار گرفته تصریح اقتصاد ولایت وضعیت جمهور ادوار مسئولان فتنه‌گران فرهنگی حرکتی کربلایی دشمنان شهروندی خاطرنشان اینکه جامعه والای جریان مملکت پاسخگو باشند قانونگذاران امروزه برخورد به‌عنوان مسئولیت ایثارگری‌های سال‌های به‌خاطر میدان تبعیت کسانی تهدید اعتماد نماینده وابسته