برگزیده ها

مازندمجلس: امام جمعه مشهد گفت: مسئولان باید مطالبات و خواسته های به حق مردم را رسیدگی کنند.

مازندمجلس:  آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزارشد اظهارکرد: برخی از مردم به دلیل شرایط اقتصادی دارای مطالباتی هستند که مسئولان باید به آنها رسیدگی کنند. 
به گزارش نامه نیوز وی افزود: روز پنجشنبه عده ای در مشهد برای احقاق حق از دست رفته خود در برخی موسسات مالی و برخی نیز که از گرانی به تنگ آمده بودن در میدان شهدا تجمع کردند اما عده ای نیروی وابسته به جریان های خارجی از این موضوع استفاده کرده و شعارهای هنجارشکنانه سردادند. 
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: قطعا باید مطالبات به حق مردم رسیدگی شود اما این مطالبات نباید فضایی را برای دشمن و رسانه های وابسته به آنها ایجاد کند تا از این طریق بخواهند بر کشور فشار وارد کنند. 
علم الهدی خاطرنشان کرد: چرا باید پول مردم توسط چند موسسه در سال های مختلف خورده شود و کسی پاسخگو نباشد? باید در این نظام جان و مال مردم محفوظ باشد. 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: اقشار مختلف مردم باید مراقب باشند و با هر دعوتی در تجمعی حضور پیدا نکنند و ابتدا بررسی کنند و ببینند این دعوت از سوی چه کسی بوده است. نباید به گونه ای رفتار کنیم که یک زن روسپی آمریکایی از اقدام ما خوشحال شده و از این حرکت تشکر کند. 
وی گفت: ما شهید حججی ها را داشتیم که در مقابل خنجر دشمن لبخند زدند تا این نظام حفظ شود و نباید به گونه ای رفتار کنیم که فضا برای فشار دشمن آماده شود. 
امام جمعه مشهد اظهارکرد: اگر رسانه های غربی راست می گویند و منعکس کننده سخنان مردم هستند فردا نیز حضور ملت در حماسه ۹ دی را نشان دهند. 
علم الهدی تاکید کرد: نکته اینجاست که ثبات، امنیت و حمایت مردم از ولایت فقیه در  این کشور مانند خاری در چشم آمریکا و اروپا فرورفته و آنها می خواهند با هر ابزاری این موقعیت را به هم زنند. 
وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه امروز در دستگاه های دولتی کسانی نفوذ کرده اند که به فکر اقشار آسیب پذیر نیستند. آقای وزیر نفت این درست نیست که بگویید ما کمترین قیمت بنزین را داریم و باید آن را افزایش دهیم. شما نباید به ماشین های شاسی بلند ثروتمندان نگاه کنید بلکه باید مدافع کسانی باشید که با یک وانت صبح تا شب برای تامین خرج زندگی کارمی کنند. 
عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این چه حرفی است که معاون وزیر می گوید باید تعرفه واردات خودروهای خارجی را کاهش دهیم تا تصادف های جاده ای کم شود؟جاده هزار را ۸۰ سال پیش با تعداد کم ماشین ساخته اند و بعد این همه مدت هنوز هم از همان مسیر استفاده می شود و سالانه کشته های زیادی می دهد و شما به فکر اصلاح تعرفه واردات هستید.
وی افزود: چندین دولت تا کنون سرکار آمده اند و نتوانسته اند جاده تهران - شمال را تمام کنند و با وجود این همه مهندس داخلی تنها پول را به جیب شرکت های خارجی ریخته اند. 
علم الهدی در پایان سخنان خود گفت: قطعا فردا مردم در حماسه ۹ دی پاسخ لجن پراکنی عده ای در مشهد را خواهند داد.
الهدی نباید اقشار خارجی کسانی مختلف رسانه خاطرنشان رفتار حماسه تعرفه واردات ماشین خواهند مطالبات سخنان خبرگان نیستند دولتی دستگاه احقاق اظهارکرد رسیدگی رهبری استفاده وابسته افزود تاکید