برگزیده ها

مازندمجلس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه هشتمین سالگرد حماسۀ یوم الله ۹ دی با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم برای حضور در مراسم بزرگداشت این حماسه دعوت کرد.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه هشتمین سالگرد حماسۀ یوم الله ۹ دی با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم برای حضور در مراسم بزرگداشت این حماسه دعوت کرد.

شورای هماهنگی طی فراخوان عمومی اعلام کرد: مراسم بـزرگداشـت «حماسـۀ نهم دی ماه» شنبه ۹ دی ماه ۱۳۹۶ در تمامی مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها و شهرهای سراسر کشور و در بیش از ۱۲۰۰ نقطه کشور با حضور پرشور و آگاهانه ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: ملت بزرگ و بصیر و آگاه ایران اسلامی بار دیگر در سالگرد حماسه ماندگار، تاریخی و تاریخ ساز نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ «روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت»، با حضور پرشور، گسترده و آگاهانه خود در مراسم نهم دی در جای جای ایران اسلامی، در میعادگاه‌ها و مصلی‌های سراسر کشور، میادین اصلی مراکز استان‌ها، شهرستان‌ها، شهرها، بخش‌ها و در بیش از ۱۲۰۰ نقطه کشور، بار دیگر ضمن  به نمایش  گذاشتن وحدت و اقتدار و اتحاد ملی خود، حول محور ولایت و اسلام و عاشورا و دفاع از ارزش‌ها و مبانی انقلاب اسلامی، دیگر بار با بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» و مقام معظم رهبری امام المسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی»   و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: ملت رشید و بصیر ایران باردیگر در نهم دی مقابل جریان باطل و نفاق ایستاده و نشان خواهند داد هنوز هم  با عاشورا ستیزان، منافقان و فتنه‌گران سر ستیز دارند و برای حمایت از  ولایت فقیه و انقلاب و  اسلام در صحنه‌ها حاضرند. مراسم بزرگداشت هشتمین سالگرد حماسه ماندگار نهم دی به همت دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر کشور و سایر نهادها و سازمان‌های عضو مجمع این شورا برگزار شده و در تهران به صورت ویژه برگزار می شود.

در این اطلاعیه می‌خوانیم: ویژه مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در تهران با سخنرانی «آیت الله اراکی»، «دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و عضو مجلس خبرگان رهبری» و مداحی  «حاج سعید حدادیان» و با حضور پرشور مردم عزیز تهران به ویژه دانشجویان، دانش آموزان، طلاب و روحانیون، برخی از مسئولین نظام در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰ برگزار می‌شود. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از ملت بزرگ، آگاه و بصیر ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور پرشور، گسترده و آگاهانه خود در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشان و ولایت تجدید میثاق کرده و نشان دهند که به هیچ شخص و حزب و گروهی چک سفید امضاء نداده و با هر فردی که از دایره قانون و چارچوب ضوابط و مقررات اسلامی خارج شود کوچکترین مسامحه نداشته و با فتنه‌گران در هر دوره‌ای مقابله خواهد کرد.

اسلامی مراسم حماسه انقلاب برگزار بزرگداشت شورای هماهنگی پرشور اطلاعیه ولایت سراسر تبلیغات آگاهانه تجدید میثاق سالگرد تهران خمینی عاشورا فتنه‌گران آرمان‌های رهبری شهرستان‌ها مراکز هشتمین استان‌ها ماندگار گسترده اسلام