برگزیده ها
مخالفت کمیسیون تلفیق بودجه با افزایش قیمت بنزین

مازندمجلس: عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 از مخالفت کمیسیون متبوعش در رابطه با افزایش قیمت حامل‌های انرژی به ویژه بنزین خبر داد.

مازندمجلس:سیدهادی بهادری عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 کل کشور ‌، در تشریح نشست امروز (شنبه) عصرکمیسیون متبوعش با حضور محمدباقر نوبخت، اظهار داشت: در جلسه امروز موضوع افزایش حامل‌های انرژی و قیمت بنزین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: اعضای کمیسیون در نهایت با بحث افزایش حامل‌های انرژی و افزایش قیمت بنزین مخالفت کردند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 بر همین اساس اضافه کرد: فضای مجلس درباره افزایش حامل‌های انرژی در راستای معیشت مردم بوده و فضای کلی با این افزایش مخالف است.

وی با اشاره به کلیات نشست امروز کمیسیون متبوعش خاطرنشان کرد: امروز هم کلیت جلسه برمبنای مخالفت با افزایش حامل‌های انرژی بود که نمایندگان در این رابطه نظر خود را ارائه کردند.

بهادری با بیان توضیحات نوبخت در این رابطه عنوان کرد: نوبخت ضمن توضیحاتی در پاسخ به مخالفت اعضا در رابطه با افزایش بنزین و حامل‌های انرژی اعلام کرد که این افزایش قیمت در راستای صرف هزینه برای اشتغال و تولید کشور خواهد بود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 در خاتمه اعلام کرد: موضوع حامل‌های انرژی قطعا به همینجا ختم نخواهد شد و طی سه هفته آینده کمیسیون به تفصیل به این موضوع خواهد پرداخت؛ ولی تاکنون مصوبه‌ای در این خصوص نخواهیم داشت.

افزایش کمیسیون انرژی حامل‌های بنزین امروز مخالفت بودجه تلفیق رابطه موضوع بهادری نوبخت اعلام راستای متبوعش