برگزیده ها
بیگانگان مشکلات اقتصاد را به سیاست پیوند می‌زنند/ گرانی وحشتناک با افزایش قیمت بنزین

مازندمجلس: عضو اتاق بازرگانی ایران با تأکید بر اینکه ریشه اعتراضات مردم اقتصادی است، گفت: باید مشکلات اقتصادی مردمی که با تمام قوا از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند را حل کرد.

مازندمجلس:اسدالله عسگراولادی گفت: اعتراضات مردم در روزهای اخیر ریشه اقتصادی دارد، اما بعضی عوامل بیگانه هم ریشه اقتصادی را به سیاسی پیوند می‌زنند. 

عضو اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های دولت دوازدهم رفع معضل بیکاری است، افزود: دولت باید هر چه سریع‌تر جلوی بیکاری را بگیرد. 

وی با اشاره به گرانی‌ها گفت: دولت با زبان خودش از اینکه می‌خواهد قیمت بنزین را افزایش دهد و به 1500 تومان برساند می‌گوید، در حالی که این اتفاق، گرانی وحشتناکی را برای سال آینده رقم می‌زند. 

رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین بیان داشت: در حالی از افزایش قیمت عوارض خروج، آب، برق و تلفن صحبت به میان می‌آید که درآمدهای مردم کفاف تأمین هزینه‌های زندگی آن‌ها را نمی‌دهد. 

عضو اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه طبقه کوچک و متوسط مردم از نظر مالیات و بیمه‌های اجتماعی تحت فشار هستند، گفت: دولت باید با صداقت با مردم حرف بزند. 

عسگراولادی با تأکید بر اینکه مردم خوبی داریم که با تمام قوا از انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند، گفت: در این مورد هیچ تردیدی نیست، اما باید با حل مشکلات اقتصادی رضایت مردم را جلب کرد، تا شب عید خوبی داشته باشند. 

ب

اینکه بازرگانی عسگراولادی افزایش اقتصادی بیکاری بنزین گرانی گفت‌وگو مشکلات پیوند می‌زنند