برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات معیشتی، یاس مردم از فسادهای اقتصادی و تحریک خارج‌نشینان به اتفاقات اخیر دامن زده است.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی درباره علت اعتراضات اخیر در برخی شهرهای کشور، اظهار داشت: مردم با مشکلات عدیده معیشتی از جمله بیکاری و تورم دست و پنجه نرم می‌کنند و اخبار گرانی‌های جدید نیز مزید بر علت شده است.
وی با تاکید بر اینکه در وضع کنونی شکی در فشار اقتصادی بر مردم نیست، گفت: رفع مشکلات مردم تکلیفی بر دوش دولت و مجلس است و باید درباره این موضوعات تصمیم گیری جدی و صحیح شود.
این نماینده مردم در مجلس افزود:‌ اما علاوه بر ریشه‌های اقتصادی این اعتراض‌ها، جریانی خارجی‌نشین از طریق شبکه‌های اجتماعی برای حفظ منافع خود درصدد تعرض به تمامیت نظام هستند و با دست مایه قرار دادن رنج اقتصادی مردم، آنها را به تجمع و اعتراض تحریک می‌کنند.
کاظمی گفت: از سوی دیگر مردم شاهد موضوعاتی از جمله برخی تسویه حساب‌های شخصی هستند که عده‌ای، افرادی در نظام را فاسد معرفی می‌کنند یا اخباری از سوءاستفاده‌های مالی چند میلیاردی که منتشر می‌شود؛ این اخبار و وقایع اگرچه نشان از مشکلات متعدد اقتصادی در کشور دارد، اما مردم را مایوس می‌کند.
کاظمی گفت: مشکلات اقتصادی، یاس مردم و تحریک خارج‌نشینان در نهایت به اتفاقات اخیر دامن زده است.
وی گفت: در این شرایط که محرکان ضدانقلاب از احساس و شرایط مردم در مسیر اهداف خود استفاده می‌کنند، رسانه‌ها و به ویژه رسانه ملی تکلیف دارند، پشت صحنه این جریان را به مردم معرفی کنند تا آشکار شود چه جریانی در حال سوءاستفاده از مردم در جهت اهداف ضد انقلاب است.
اقتصادی مشکلات کاظمی نماینده شرایط اهداف معرفی تحریک درباره جریانی اخبار