برگزیده ها

مازندمجلس: الیاس حضرتی در پاسخ به درخواست شیخ مهدی کروبی از وی مبنی بر تشکیل شورای اجرائی حزب اعتماد ملی نامه‌ای برای او ارسال کرد.

مازندمجلس: متن نامه حضرتی خطاب به کروبی به شرح زیر است. 
حضرت آیت الله جناب آقای کروبی دام ظله العالیبا سلام و آرزوی رفع حصر ان شاءالله و به همین زودی
نامه پر از عنایت و محبت حضرتعالی نسبت به حقیر و حزب اعتماد ملی و عزیزان شورای مرکزی واصل شد.  از اعتمادی که نسبت به اینجانب روا داشته اید، ممنون و متشکرم. امیدوارم بتوانم ماموریت محوله را با همکاری و همدلی همه دوستان به سرانجام برسانم. 
اطمینان می دهم که از تمام تجربه و توان خودم جهت رفع سوءتفاهمات موجود و حل مسائل و مشکلات بهره بگیرم و نسبت به تحرک و پویایی و گسترش تشکیلات حزب با بهره مندی از تمامی سلایق و ظرفیت های موجود در حزب اعتماد ملی اقدام نمایم. 
تدبیر شما در ایجاد حزب اعتماد ملی، خلق یک سرمایه ملی بزرگ برای کشور و نظام بود زیرا با وجود احزاب سیاسی قدرتمند، مطالبات مردم به شکل منطقی تری پیگیری شده و از سرمایه اجتماعی مردم برای مشروعیت بخشی به نظام محافظت می شود. حاصل بی توجهی به دلسوزی ها و خیرخواهی های امثال شما ایجاد برخی بحران ها و التهاب های اجتماعی است که این روزها شاهدیم. قطعا مردم ما این مرحله را هم با خویشتنداری و قانون گرایی و پیگیری معقول مطالبات منطقی خود پشت سر خواهند گذاشت اما امیدواریم با تدبیری که سالها انتظار آن را می کشیم، آشتی و وفاق ملی مطلوب در بین همه نیروهای انقلاب ایجاد شود و جملگی برای حل معضلات کشور متحد و همسو عمل کنند تا از رنج مردم بکاهند. قطعا این امر خواسته قلبی شما و دیگر دلسوزان نظام است که متاسفانه به آن توجه نمی شود.
این را نیز بیفزایم که فرزندان شما در «اعتماد ملی» لحظه ای از موضوع حصر غافل نیستند و از تمام ظرفیت ارتباطی خویش در این زمینه بهره گرفته اند و حداقل طی یک سال گذشته دهها ملاقات با مسئولان مربوطه داشته اند و امیدوارند که با تدبیر درست مسئولان، گشایش هایی ایجاد شده و در چند ماه آینده به رفع کامل داستان حصر بیانجامد و حضرتعالی بدون محدودیت، حزب اعتماد ملی و مردم مسلمان علاقه مند و عدالت طلب را از تجارب و مدیریت خودتان بهره مند سازید. 
در پایان لازم می دانم از زحمات و تلاش های دوست بسیار عزیزمان جناب حجت الاسلام و المسلمین منتجب نیا تشکر کنم. اطمینان دارم که در ادامه راه نیز ایشان برادران خود در حزب را از تجارب و راهنمایی های شان بی بهره نخواهند گذاشت. 
همانطور که فرمودید گزارش اقدامات و جلسات و تصمیمات از طریق خانواده بزرگوار شما به ویژه حاج خانم و حسین آقا – که همیشه زحمات انقلاب و انقلابیون را چه قبل و چه بعد از انقلاب به دوش می کشیدند – خدمت دبیرکل محترم تقدیم خواهد شد. 

منبع: اعتماد آنلاین
اعتماد ایجاد سرمایه انقلاب کروبی اجتماعی پیگیری منطقی گذاشت تجارب مطالبات زحمات مسئولان حضرتعالی نیستند موضوع فرزندان تدبیر گزارش موجود حضرتی ظرفیت