برگزیده ها

مازندمجلس: دادستان تهران از دستگیری تعدادی در حمله به اماکن عمومی در پی برگزاری تجمعات اخیر خبر داد و گفت: در مصاحبه با این زندانیان، آنان اعلام کردند که دچار احساسات شده و با توجه به جو ایجاد شده اقداماتی چون آتش زدن مسجد و اماکن عمومی را عملی ساخته‌اند.

مازندمجلس: جعفری دولت‌آبادی در بیست و دومین جلسه شورای معاونان دادسرای تهران از دستگیری تعدادی در حمله به اماکن عمومی خبر داد و افزود: در مصاحبه با این زندانیان، آنان با اعلام این که دچار احساسات شده و با توجه به جو ایجاد شده اقداماتی چون آتش زدن مسجد و اماکن عمومی را عملی ساخته‌اند، این که مسجد یا حسینیه را که نه نگهبان دارد و نه حفاظ؛ آن هم در ساعات نیمه شب آتش بزنند؛ و یا به افراد بسیجی‌ حمله کنند، کاملاً موید دخالت عوامل بیگانه در این وقایع و مجرمانه بودن آن است.
 دادستان تهران اقداماتی چون فراخوان به شورش و تخریب اموال دولتی را جرم و مستلزم مجازات سنگین دانست و از قضات خواست با آمادگی کامل و با همکاری پلیس نسبت به تعقیب قضایی عوامل اصلی اقدام نمایند.
وی از درخواست دادستانی تهران مبنی بر تعقیب فردی خبر داد که در خارج از کشور مردم را به اقدامات تروریستی، آتش زدن اموال عمومی و مانند آن تحریک نموده ‌است.
دادستان تهران افزود: این درخواست مستند به قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم به عمل آمده و امیدواریم پلیس بین‌الملل در اسرع وقت اقدام نماید.
خبرهای تکمیلی متعاقباً ارسال می گردد...
تهران عمومی تعقیب اموال اقدام درخواست عوامل افزود دستگیری اماکن دادستان اقداماتی