برگزیده ها

مازندمجلس: مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: وزش باد در روز دوشنبه سبب نفوذ گردوغبار به نواحی مرزی استان کرمانشاه خواهد شد.

مازندمجلس: محمد خسروی با اشاره به اینکه موجی ناپایدار در روزهای دوشنبه و سه‎شنبه جو استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد، اظهار داشت: این موج ناپایدار در بعضی ساعات سبب وزش باد و بارندگی در نواحی شمال‎غرب استان کرمانشاه خواهد شد.
به گزارش نامه نيوز، مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از بارش برف در نواحی سردسیر استان کرمانشاه خبر داد و گفت: بارش علاوه بر ارتفاعات، به‎طور احتمال در برخی نواحی سردسیر نیز به شکل برف مشاهده خواهد شد.
خسروی با بیان اینکه با ورود این موج دمای هوا به‎ویژه در طول روز کاهش خواهد یافت، عنوان کرد: وزش باد که در بعضی ساعات از روز دوشنبه قابل توجه خواهد بود، ممکن است سبب نفوذ گردوغبار رقیق به نواحی مرزی استان کرمانشاه شود.
وی بیان کرد: با خروج این موج از جو استان کرمانشاه و تضعیف شرایط ناپایدار، از روز چهارشنبه تا پایان هفته، دمای هوای شبانه به‎طور نسبی کاهش یافته و همچنین در اوایل روز چهارشنبه، احتمال تشکیل مه صبحگاهی در برخی نقاط از سطح استان پیش بینی می‎شود.


استان کرمانشاه نواحی ناپایدار احتمال چهارشنبه سردسیر به‎طور دوشنبه می‎شود خسروی اینکه ساعات