برگزیده ها

مازندمجلس: استاندار تهران با بیان اینکه امروز هم برخی افراد در تهران بازداشت شدند، گفت: اشکال اولیه تجمعات اخیر این است که مجوز ندارند و تا امروز هیچ اقدامی هم برای اخذ مجوز نداشتند.

مازندمجلس: محمدحسین مقیمی  با اشاره به ناآرامی‌های امروز تهران گفت: امشب همه تجمعات آرام شد و اوضاع به حالت عادی بازگشت.
به گزارش نامه نيوز، وی با بیان اینکه امروز هم برخی افراد در تهران بازداشت شدند، گفت: اشکال اولیه تجمعات اخیر این است که مجوز ندارند و تا امروز هیچ اقدامی هم برای اخذ مجوز نداشتند.
استاندار تهران با اشاره به اینکه تخریب‌کنندگان اموال عمومی قابل شناسایی هستند، گفت: برای اینکه بگوییم این افراد از سوی چه کسانی تحریک شدند، زود است و باید صبر کنیم.
مقیمی در واکنش به مساله که این افراد به بهانه گرانی و مسائل اقتصادی این اقدامات را انجام می‌دهند، گفت: مردم حق دارند تجمع با مجوز داشته باشند و حرف‌ها و انتقادات خود را مطرح کنند اما اینکه عده‌ای اموال عمومی را که خودشان از آن استفاده می‌کنند آتش بزنند و تخریب کنند به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
استاندار تهران خطاب به سیاسیون و مردم گفت: همه باید کمک کنیم جامعه آرامش داشته باشد چرا که تنها در آرامش می‌توان مشکلات را حل کرد.
تهران اینکه امروز افراد استاندار آرامش عمومی اموال تحریک بازداشت بگوییم کسانی اشاره تجمعات