برگزیده ها

مازندمجلس: اگرچه این روزها محمود احمدی‎نژاد پای ثابت انتقاد به دستگاه قضا است، اما ۱۶ سال پیش در چنین روزی، در کسوت عضو جامعه اسلامی مهندسین مخالف چنین انتقاداتی بود.

مازندمجلس: او در گفت و گویی در 10 دی‌ماه سال 80 با ایسنا، حتی منتقد کسانی بود که خواستار استعفای سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت بودند.
به گزارش نامه نیوز احمدي‌نژاد با بیان اینکه افراط و تفريط، جلو زدن از قانون يا عقب ماندن از آن، عمدتا از سوي كساني سر مي‌زند كه پايبندي به قانون در آنها ضعيف است و يك نوع «خود برتر بيني» در وجودشان است، ادامه داد: به همين دليل به هنجارهاي قانوني تن نمي‌دهند. 
احمدي نژاد درباره جلسه خاتمي با دانشجويان در دانشگاه تهران در همان سال، ضمن انتقاد از فضاي جلسه تصريح كرد: اولا دانشگاه حوزه منطق و انديشه و گفت و گوي سالم و منطقي است، اين كه عده‌اي با سازماندهي از گوشه و كنار عده اي را جمع كنند كه توهين نمايند و بد و بيراه بگويند، سرو صدا كنند وفشار عصبي به سخنران وارد كنند اينها نه نماينده مردم هستند نه نماينده دانشگاه . بعضي خيال نكنند كه چون عده‌اي به رييس جمهور توهين كرده‌اند، توسعه سياسي پيشرفت كرده است، رييس جمهور كه شخصي محترم، اهل انديشه و داراي مواضع مشخص است، در مقابل دانشگاه هم بايد سوال‌هاي خود را متين و درست مطرح كنند.
رئیس دو دولت نهم و دهم با انتقاد از برخي شعارهاي مطرح شده، ياد آور شد: يك عده به چه حقي از ريس جمهور استفعا مي‌خواهند و چرا اينها به قوه قضاييه اهانت مي‌كنند؟ برگزار كنندگان جلسه بايد سطح فكري خود را بالا ببرند و اين قدر با حيثيت دانشگاه بازي نكنند و دانشگاه را درذهن مردم ما بي‌ادب و بي‌نزاكت و هوچي‌گر جلوه ندهند .
دانشگاه جمهور نماينده اينها نكنند توهين انديشه قانون انتقاد اهانت عده‌اي