برگزیده ها

مازندمجلس: یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مرد بحران‌ها بودند، گفت: ما باید به دنبال چنین افرادی برویم اما نبود شخصیت افرادی مثل هاشمی کاملا محسوس است.

مازندمجلس: داوود محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی یکی از شخصیت‌های بسیار بزرگ انقلاب ما بودند و بسیار هم مورد تایید حضرت امام (ره) قرار داشتند، تصریح کرد: در واقع ایشان در روند انقلاب یکی از افراد بسیار موثر، اهل فهم و درک بوده، سیاست و جهان را می شناختند و بعد از انقلاب هم همواره تاثیرگذاری خود را داشتند.
نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: در جلسات شورای انقلاب هم که برگزار می شد، امام روی نظرات ایشان خیلی حساب می کرد. وی اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داد. بعد از انقلاب نیز هر جایی که حضور پیدا کرد فرد بسیار موثری بود.
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین بیان کرد: هاشمی رفسنجانی فرد بسیار مورد وثوق رهبری بود و در مسائل حساس کشور ایشان بدون تردید همراه با رهبری بودند و رهبری هم از نظرات ایشان استفاده می کرد.
محمدی اظهار کرد: قطعا کشور ما خلأ نبود ایشان را کاملا احساس می کند زیرا هاشمی رفسنجانی مرد بحران‌ها بوده و در بحران‌های مختلف سیاسی و اجتماعی که همواره بعد از انقلاب با آن مواجه می شدیم، از افرادی بود که نظر می داد، بررسی و حل می کرد و از یک صلابت تصمیم گیری خوبی برخوردار بود.
وی در پایان افزود: بنابراین باید به دنبال چنین افرادی برویم و انقلاب ما نیاز به چنین آدم‌هایی دارد. البته که نبود شخصیت هایی مثل هاشمی کاملا در کشور حس می شود. البته خوشبختانه با وجود رهبری انقلاب به خوبی همه مسائل هدایت و اداره می شود.
انتهای پیام
انقلاب بسیار هاشمی رهبری رفسنجانی محمدی نظرات کاملا افرادی البته مسائل برخوردار صلابت داشتند همواره