برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه‌ای تصریح کرد، قرار نیست او هیچگونه "هدیه قدردانی" به سربازان آمریکایی بدهد چراکه "پول‌ها را برای ساخت بمب‌ پس انداز می‌کند".

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، جیمز ماتیس، ‌وزیر دفاع آمریکا این اظهارات را در مصاحبه با پایگاه اینترنتی "بریتبارت" مطرح کرد.
او این اظهارنظر را در پاسخ به پرسش یک تفنگدار دریایی آمریکایی مطرح کرد که از او پرسیده بود آیا ماتیس اوایل سال ۲۰۱۷ در یک کنفرانس مبارزه با تروریسم بین‌المللی در کشور اردن "مدال‌های چالش" (Challenge coin) با خود داشته است یا خیر.
مقام‌های دفاعی آمریکا معمولا این مدال‌ها را نزد خود داشته تا در موقعیت‌هایی آنها را به عنوان هدیه قدردانی به سربازان آمریکایی اعطا کند.
جیمز ماتیس اوایل سال ۲۰۱۷ با ۹۸ رای موافق و تنها با یک رای مخالف از سوی سنای آمریکا به عنوان وزیر دفاع دولت ترامپ تعیین شد.
او در طول یکسال گذشته حوادث زیادی را تجربه کرد از جمله مسائل مربوط به بحران کره شمالی و در داخل نیز طرح پیشنهادی استخدام تراجنسیتی‌ها و ارتش آمریکا.
ماتیس در ماه سپتامبر هشداری شدید به کره شمالی داده و گفت: این کشور در صورت ادامه دادن به تهدیدهایش علیه آمریکا با "یک پاسخ نظامی بزرگ" روبرو خواهد شد.
آمریکا ماتیس عنوان شمالی اوایل آمریکایی اینترنتی سربازان پایگاه