برگزیده ها
بهای آب، برق و گاز در سال آینده افزایش نخواهد داشت/معافیت مالیاتی درآمدها تا ۲ میلیون تومان خواهد بود

مازندمجلس: سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 گفت: بر اساس لایحه بودجه 97 بهای آب، برق و گاز در سال آینده افزایشی نخواهد داشت.

مازندمجلس:، علی اصغر یوسف نژاد سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 کل کشور در نشست خبری خود که امروز (دوشنبه) در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: پس از تصویب کلیات لایحه بودجه 97، در نشست امروز وارد مباحث درآمدی و هزینه ای شدیم.

وی افزود: بر اساس نظر کمیسیون تلفیق، : در تلاشیم عوارض و پرداختی مردم در حوزه آب، برق و گاز و همچنین خدمات عمومی افزایش قابل توجهی نداشته باشیم و پرداخت‌ها در حد سقف پرداختی در سال 96 باشد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 بر همین اساس اضافه کرد: اگر هم در رابطه با موارد فوق، مورد خاصی وجود داشته باشد با تشکیل کارگروهی متشکل از دولت و مجلس به نقطه نظر مشترک خواهیم رسید.

یوسف نژاد با بیان اینکه در مورد سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولت که ممکن است تغییراتی به نفع مردم داشته باشد، به نقطه نظرات مشترکی دست خواهیم یافت، گفت: براساس تبصره 6 لایحه بودجه سال 97 کل کشور، در رابطه با سقف معافیت مالیاتی، حقوق و دستمزد در نشست صبح امروز بحث‌هایی مطرح و در نهایت مقرر شد این معافیت‌ها حداقل در حد سال گذشته مصوب شود.

وی ادامه داد:در این رابطه پس از مباحث بسیار، سقف معافیت مالیاتی برای کارمندان دولت در حد 24 میلیون تومان در سال یعنی ماهانه دو میلیون تومان و برای مشاغل بخش خصوصی 18 میلیون تومان در سال یعنی ماهانه یک و نیم میلیون تومان تعیین شد.

ادامه دارد..

تومان میلیون بودجه مالیاتی معافیت امروز رابطه تلفیق کمیسیون یوسف نژاد خواهیم ادامه ماهانه لایحه سخنگوی افزایش مباحث پرداختی