برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش آمریکا در اظهاراتی هشدار داد که احتمال وقوع جنگ هسته ای میان کره شمالی و آمریکا اکنون بیش از هر زمان دیگری است.

مازندمجلس:
به گزارش نامه نیوز به نقل از سی ان ان، دریادار «مایک مولن» در مصاحبه با ای بی سی خاطرنشان کرد که ایالات متحده بیش از هر زمان دیگری به جنگ هسته‌ای با کره‌شمالی نزدیک‌ شده و وی شانسی برای اینکه از طریق دیپلماسی بتوان اختلافات میان واشنگتن و پیونگ یانگ حل کرد نمی بیند.
مولن در اظهارات خود گفت: واضح است که رئیس‌جمهور ترامپ بی‌ثباتی و ایجاد جوی از بی‌اعتمادی را ایجاد کرده است. دوستان ایالات متحده درباره صلابت تعهدمان درقبال خودشان، منطقه‌شان و نیز نقش پیشروانه‌ ما که نشان داده‌ایم و نهادهایی که به آنها اهمیت می‌دهیم، می‌پرسند. به نظر می‌رسد دشمنان ما؛ آنهایی که به ما ضربه می‌زنند، از این فضای بی‌اعتمادی سود می‌برند.
مولن در ادامه گفت: فضای بسیار خطرناکی که ناشی از این بی‌اعتمادی‌ست، درباره سرانجام امور به‌ویژه درباره کره‌شمالی، ایجاد شده است. به‌نظرم، ما بیش از هر زمان دیگری به جنگ هسته‌ای با کره‌شمالی در این منطقه نزدیک‌ شده‌ایم و در این مرحله هیچ راهی برای حل و فصل این بحران به شکل مسالمت‌آمیز نمی‌بینم.
کره‌شمالی ایجاد درباره هسته‌ای نزدیک‌ بی‌اعتمادی دیگری ایالات متحده آمریکا