برگزیده ها
رئیس جمهور، رئیس بانک مرکزی را تغییر دهد/ مشکلات موسسات مالی را با جدیت در مجلس پیگیری می‌کنیم

مازندمجلس: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بانک مرکزی متاسفانه در موضوع رسیدگی به مشکلات سپرده گذاران موسسات مالی تعلل می‌کند و اگر روند به همین منوال پیش برود مجلس با جدیت بیشتری نسبت به این امر اقدام خواهد کرد.

مازندمجلس:حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای ، با اشاره به مشکلات سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری،‌ اظهار داشت: با توجه به بلاابلاغ شدن سوال نمایندگان از رئیس جمهور، در مجلس همچنان پیگیر مطالبات مردم در این خصوص هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه بارها درباره عملکرد بانک مرکزی در حوزه موسسات مالی و اعتباری از وزیر اقتصاد سوال کرده‌ایم اما متاسفانه وزیر عنوان می‌کند که نظارت بر عملکرد بانک مرکزی با وزرات اقتصاد نیست لذا رئیس جمهور باید در این رابطه پاسخگو باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای همچنین تصریح کرد: بانک مرکزی متاسفانه در موضوع رسیدگی به مشکلات سپرده گذاران موسسات مالی تعلل می‌کند و اگر روند به همین منوال پیش برود مجلس با جدیت بیشتری نسبت به این امر و در راستای رسیدگی به مطالبات مردم اقدام خواهد کرد.

موسوی لارگانی بر همین اساس اضافه کرد: دولت باید پاسخگوی عملکرد ضعیف بانک مرکزی باشد و در این رابطه به نمایندگان پاسخ دهد. رئیس جمهور باید -با توجه به عملکرد ضعیف بانک مرکزی- هر چه سریع تر نسبت به تغییر در سازوکار بانک مرکزی و به ویژه رئیس آن تدابیر ویژه‌ای اندیشیده و اقدام کند.

مرکزی جمهور عملکرد موسسات موسوی مشکلات لارگانی اقدام اقتصاد متاسفانه می‌کند رسیدگی رابطه مطالبات سپرده کمیسیون تغییر گفت‌وگو اقتصادی شورای اعتباری گذاران نمایندگان