برگزیده ها

مازندمجلس: اعتمادآنلاین نوشت: معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران از دستور اکید رئیس‌جمهور و مسئولان وزارت کشور برای عدم تکرار داستان ناخوشایند سال‌های قبل درخصوص بازداشت‌شدگان خبر داد.

مازندمجلس: محسن نسج همدانی در پاسخ به این سوال که چه تمهیداتی مبنی بر عدم تکرار اتفاقات سال‌های گذشته درخصوص بازداشت‌شدگان اندیشیده شده است، گفت: آقای رئیس‌جمهور و همچنین مسئولان عالی وزارت کشور دستورات اکیدی را صادر کرده‌اند تا داستان ناخوشایند سال‌های قبل تکرار نشود.
به گزارش نامه نیوز وی در پاسخ به سوالی درباره تعداد بازداشت‌شدگان تجمعات غیرقانونی روز گذشته در تهران هم اظهار داشت: مسئول اعلام رسمی آمارها و گزارش‌ها وزارت کشور است و مسئولان وزارت کشور باید در این رابطه اظهارنظر کنند.

باهنر:رسانه‌ها و تریبون‌های رسمی کشور همچون صداوسیما نباید دنبال مخالف خوانی علیه دولت باشند
همچنین تسنیم نوشت: 
محمدرضا باهنر درباره اعتراضات چند روز گذشته که به برخی اغشاشات منجر شد، گفت: در چند روز گذشته شاهد بعضی اعتراضاتی بودیم که در بعضی از نقاط به خشونت، تخریب و اغتشاشات کشیده شده که باید این‌ وقایع را از منظر متفاوت دید.
وی افزود: از یک طرف مردم مشکلات زیادی دارند و احساس می‌کنند وعده‌هایی که در انتخابات های ریاست جمهوری و مجلس داده شده است، انجام نشده است. در زمینه بیکاری، گرانی، فساد اداری و مالی اعتراضاتی وجود دارد که مردم می‌خواهند آن را به گوش مسئولان برسانند که این حق مسلم مردم است که باید مدیریت شود و باید پیامشان به گوش مسئولین برسد. از سویی اعتراضاتی که به خشونت تبدیل بشود اولین کسی‌ متضرر می شود مردم هستند و بعد کل نظام متضرر خواهد شد که باید همه به این موضوع آگاه باشند.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: کسانی که مطابه به حق دارند، باید متوجه باشند که طبیعی است که حفظ امنیت مردم اولین مسئولیت هر نظام حکومتی است همچنین چند اغتشاش اخیر هم که به وجود آمده است نشان از این دارد که این اغتشاشات متفاوت از اغتشاشات سال 88 است که نشان از این دارد مردم هوشیار و آگاه هستند و باید مراقب باشند که بعضی‌ها این مطالبات واقعی نظیر مطالبات اقتصادی را به اغتشاشات تبدیل نکنند.
باهنر در پایان عنوان کرد: رسانه‌ها و تریبون‌های رسمی کشور همچون صداوسیما، ائمه جمعه و خبرگزاری‌ها نباید امروز به هر طریق دنبال مخالف خوانی علیه دولت یا قوه‌قضاییه باشند و از این مساله استقبال کنند.
 
اغتشاشات گذشته باشند باهنر صداوسیما درباره اعتراضاتی مسئولان وزارت دنبال بازداشت‌شدگان وزارت کشور متفاوت مطالبات دارند تبدیل متضرر اولین همچون همچنین سال‌های تکرار رسانه‌ها تریبون‌های خوانی مخالف نباید خشونت