برگزیده ها

مازندمجلس: دولت توافق ملی فلسطین اعلام کرد که سرزمین فلسطین در طول تاریخ در مقابل چشم طمعکاران و استعمارگران مقاوم و پایدار مانده است.

مازندمجلس:

به نقل از سایت النشره، دولت توافق ملی فلسطین تاکید کرد که اقدام حزب لیکود در رای به الحاق کرانه باختری به اسرائیل اقدامی شنیع و خطرناک است.
دولت توافق ملی فلسطین همچنین تاکید کرد: سرزمین ما فلسطین و پایتخت ما قدس است که در طول تاریخ در مقابل چشم طمعکاران و استعمارگران مقاوم و پایدار مانده است.
در بیانیه‌ دولت فلسطین آمده است: ملت فلسطین قهرمان است و هرگز دست از دفاع از سرزمین، حق و حقوق خود و خاک کشور خود نمی‌کشد بلکه از بیش از یک قرن است که در حال مبارزه علیه پروژه‌های استعماری است.
در این بیانیه همچنین آمده است: ما شاهد افزایش اشغالگری علیه خاک خود هستیم. آن‌چه که حزب لیکود  مرتکب شده خطرناک است و در عین حال یکی از شنیع‌ترین نقض‌های قطعنامه‌های بین‌المللی و در راس آن قطعنامه‌های سازمان ملل و شورای امنیت بین‌المللی است.
دولت توافق ملی فلسطین در بیانیه مذکور همچنین اعلام کرد: کشور فلسطین شامل کرانه باختری، نوار غزه و در راس آن پایتخت ابدی ما شهر قدس است که توسط اسرائیل اشغال شده است.
فلسطین همچنین توافق اسرائیل کرانه باختری بین‌المللی بیانیه قطعنامه‌های پایتخت تاکید الحاق اقدامی خطرناک سرزمین