برگزیده ها

مازندمجلس: فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: در روزهای اخیر تحرکاتی در سطح کشور با بهانه‌های مسائل اقتصادی از جمله گرانی، تورم، بیکاری و اشتغال شکل گرفته و برخی‌ها از این تجمعات سوءاستفاده کرده و به اموال عمومی خسارت زده‌ و از طرفی دیگر آرامش و امنیت مردم را سلب کرده‌اند.

مازندمجلس: نورمحمد فردی بیرانوند بیان کرد: هیچ کسی منکر لزوم حل مسائل اقتصادی کشور نیست و همه مسئولان نظام درصدد رفع این مشکلات هستند. مردم باید حمایت کنند تا بتوانیم در جهت حل مسائل و مشکلات اقتصادی اهتمام لازم را داشته باشیم.
به گزارش نامه نیوز فرماندار کوهدشت گفت: نکته‌ای که مهم و حائز اهمیت بوده این است که بعضی‌ها از این اعتراضات سوءاستفاده کرده و بعضاً از سوی سرویس‌ها بیگانه و دشمنان قسم خورده انقلاب هدایت می‌شوند. تا دیروز رئیس جمهور آمریکا مردم ایران را سرزنش می‌کرد اما امروز دایه‌ی مهربان‌تر از مادر شده و به اصطلاح خودش از قیام حمایت می‌کند.
وی گفت: ضمن اینکه این حرکت ضدانقلابی را محکوم می‌کنیم از خانواده‌ها انتظار داریم که فرزندان خود را کنترل کنند و بدانند که هم و غم مسئولان نظام در سطوح مختلف این است که با برنامه‌ریزی در جهت حل مسائل اقتصادی، اشتغال، تورم و گرانی تلاش لازم را داشته باشند و ما نیز بتوانیم با حضور خودمان از انقلاب اسلامی که خون‌بهای شهیدان است، دفاع کنیم.
اقتصادی مسائل بتوانیم انقلاب حمایت مسئولان کوهدشت فرماندار مشکلات