برگزیده ها

مازندمجلس: جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست ‌خارجی مجلس با حضور اعضا و دستگاه‌های مربوطه برگزار و تاکید شد که باید بین مطالبات اقتصادی مردم با اغتشاشاتی که منشا خارجی دارد، تفکیک قائل شویم.

مازندمجلس: سیدحسین نقوی‌حسینی با اشاره به جلسه عصر امروز(دوشنبه) کمیسیون امنیت مجلس اظهار کرد: در ابتدای جلسه آقای بروجردی با اشاره به برخی عوامل زمینه‌ساز مسائل اخیر و موج‌سواری دشمن در عرصه فعلی و تلاش برای جبران ناکامی‌های اخیرش در منطقه گفت که برخلاف تصور باطل دشمنان انقلاب اسلامی شرایط آرام است و همه امور در موقع مقرر انجام می‌شود.
 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس افزود: در این جلسه مطرح شد که همه گروه‌های معاند از منافقین تا سلطنت‌طلب‌ها وارد صحنه شده و تحریک می‌کنند تا از فضا استفاده کنند و سرمنشاء این تحرکات خارجی است.
نقوی‌حسینی ادامه داد: همچنین مطرح شد مسائلی مثل صندوق‌های مالی و پولی، شاندیز مشهد، برخی گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی موجب اعتراضاتی شد و مردم را به سوی انجام واکنش‌هایی هدایت کرد و اعتماد عمومی دچار خدشه شد ولی اعتراضات به صورت مطالبات و توقعات اقتصادی مطرح شد اما با ورود منشاء خارجی و دشمنان قسم خورده ملت ایران مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی و بعضی عوامل منطقه‌ای آنها، اعتراضات به اغتشاش کشیده شد و وارد شدن خسارات جانی و مالی به مردم، اموال عمومی و امکانات شهری نیز شروع شد.
وی اضافه کرد: در این جلسه مطرح شد که بین اعتراضات و مطالبات اقتصادی با اغتشاشات با منشاء خارجی تفاوت وجود دارد و بین آنها باید تفکیک قائل شد.
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران قطعا تحمل نمی‌کند که عده‌ای نظم عمومی را به هم بزنند و خسارات جانی و مالی به مردم وارد کنند. مردم هوشمندتر و آگاه‌تر از این مسائل هستند که فریب اینگونه فتنه‌ها و توطئه‌ها را بخورند.
نقوی‌حسینی در پایان تصریح کرد: در این جلسه تاکید شد که همه قوا و مدیران و مسئولین باید با تمام قوا به مردم خدمت‌رسانی کنند و مشکلات آنها را از سر راه بردارند.
اقتصادی نقوی‌حسینی اعتراضات خارجی عمومی مطالبات کمیسیون امنیت مشکلات منشاء خسارات عوامل اغتشاشات تفکیک اشاره مسائل دشمنان