برگزیده ها

مازندمجلس: وزارت اطلاعات اعلام کرد که برخی از عناصر و اغتشاشگران معاند و محرکین ناآرامی های اخیر، شناسایی و تعدادی از آنها دستگیر شدند.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز متن اطلاعیه وزارت اطلاعات به این شرح است: همانگونه که هموطنان عزیز ومردم فهیم کشور آگاه هستند، تجمعات چند روز اخیر که به واسطه ی طرح برخی مطالبات به صورت آرام انجام پذیرفت ، در ادامه به جهت حضور عناصر مشکوک و خشونت طلب به ناآرامی هایی تبدیل گردید و موجب وارد آمدن خسارت های مادی و جانی به تعدادی از هموطنان و اموال عمومی کشور شد.
ضمن تشکر از هموطنانی که هوشمندانه صف خود را از اغتشاشگران و اخلالگران نظم عمومی  جدا کرده اند به آگاهی می رساند ، با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و کمک های مردم عزیز در ایفای نقش اطلاعات ۸۰ میلیونی، برخی از عناصر و اغتشاشگران معاند و محرکین ناآرامی‌های اخیر، شناسایی و تعدادی از آنها دستگیر شدند و سایر عناصر نیز تحت پیگرد می باشند که بزودی برخورد جدی با آنها صورت خواهد گرفت.
 وزارت اطلاعات از اقشار مختلف جامعه درخواست دارد ضمن حفظ هوشیاری خود، کماکان معاندین ، اغتشاشگران و آسیب زنندگان به اموال عمومی را از طریق تلفن ۱۱۳ معرفی نمایند.
 
عناصر اغتشاشگران اطلاعات هموطنان تعدادی عمومی نمایند اموال دستگیر ناآرامی‌های شناسایی وزارت معاندین معرفی