برگزیده ها
دشمن از هر فرصتی برای ایجاد نفاق استفاده می‌کند/ معترضان مراقب رخنه دشمن در صفوفشان باشند

مازندمجلس: نماینده مسیحیان ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی، گفت: دشمن همواره مترصد استفاده از فرصت برای ایجاد نفاق در داخل کشور است و کسانی که اعتراضاتی دارند نباید اجازه دهند که دشمن در صفوف آنها رخنه کند.

مازندمجلس:ژرژیک آبراهامیان نماینده مسیحیان ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به ناآرامی‌های روزهای اخیر در برخی از شهرها گفت: مردم ما اگرچه در زمینه اقتصادی ممکن است با مشکلات اقتصادی مواجه و اعتراضی داشته باشند اما اعتراض خود را از طریق قانونی پیگیری می‌کنند و صف افراد معترض در این حوزه از آشوب‌گرها و تخریب‌کنندگان اموال عمومی جدا است.

وی افزود: آنچه که مهم است این است که افراد اگر اعتراضی هم دارند نباید اجازه دهند تا فتنه‌گران و آشوبگران در صفوف آنها رخنه و به نام آنها آشوب‌گری کنند.

نماینده مسیحیان ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: درست است که افرادی اعتراضاتی دارند و در قانون اساسی به مردم این حق داده شده که اعتراض خودشان را به صورت مسالمت‌آمیز مطرح کنند و به گوش مسئولان برسانند.

آبراهامیان خاطرنشان کرد: دشمن همواره مترصد فرصتی برای ایجاد شکاف و اختلاف در داخل کشور است و امروز نیز مسائل و مشکلات  اقتصادی مردم را دست‌آویزی برای آشوب قرار داده تا به نام مشکلات اقتصادی آرامش جامعه ما را به هم بزند و نفاق ایجاد کند.

وی افزود: مردم حق اعتراض دارند و مدیریت کلان کشور باید برای رسیدگی به این اعتراضات گوش شنوا داشته باشد و با تمام قوا و در کوتاه‌ترین زمان سازوکاری را برای این منظور تهیه کند.

نماینده مسیحیان ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: درخصوص برخورد با فتنه‌گران نیز قانون روشن است و حاکمیت با تمام قوا با این موضوع برخورد خواهد کرد.

آبراهامیان خاطرنشان کرد: حل مشکلات فعلی نیازمند همدلی و همراهی همگان است و مردم هم باید در این شرایط در کنار حاکمیت برای خنثی‌کردن توطئه‌های دشمن باشند و همکاری کنند.

وی در پایان گفت: در بحث فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی اگرچه این کار راه حل مساله نیست اما در شرایط اغتشاش که تر و خشک با هم می‌سوزد باید این ابزار را از دست دشمن گرفت و وسایل ارتباطی هوشمند را باید خنثی کرد و البته در کنار آن سازوکاری باید اندیشیده شود که مردم بتوانند نظرات خود را مطرح کنند.

اقتصادی آبراهامیان شورای اسلامی دارند ارامنه اعتراض مشکلات مسیحیان ایجاد باشند نماینده خاطرنشان قانون سازوکاری حاکمیت شرایط اظهار برخورد افزود اعتراضی اگرچه فرصتی افراد گفت‌وگو فتنه‌گران