برگزیده ها
مجلس در تصویب بودجه ۹۷ تمام همّ خود را بر معیشت مردم گذاشته است

مازندمجلس: دبیر کمیسیون صنایع مجلس گفت: نمایندگان مجلس تمام هم و غم خود را در تصویب بودجه ۹۷ بر مسائل معیشتی مردم گذاشته‌اند.

مازندمجلس:سید جواد حسینی‌کیا  اظهار داشت: اگر مردم مطالبه‌ای دارند باید آن را از طریق نهادهای قانونی به گوش مسئولان برسانند و در این زمینه پایگاه‌های نظارتی در کشور وجود دارند که می‌توانند به صدای مردم گوش دهند.

وی تصریح کرد: افرادی که خارج از چارچوب قانون اقدام به اعلام برخی شکایت‌ها می‌کنند، در واقع کار را از مسیر اصلی خود منحرف کرده و عاملی برای ایجاد برخی اغتشاشات در کشور خواهند شد.

حسینی‌کیا ادامه داد: عمده درگیری‌ها به بهانه گرانی و مسائل اقتصادی اتفاق افتاده اما در واقع آشوبگران از این مسئله سوء استفاده کرده و در نهایت، درگیری‌ها باعث قتل برخی افراد بی‌گناه شده است.

دبیر کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه نمایندگان مجلس تمام هم و غم خود را در زمینه بودجه ۹۷ در حوزه مسائل معیشتی گذاشته‌اند،‌ گفت: ۱.۵ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستایی با سود ۶ درصد اختصاص خواهد یافت که این موضوع به بانک‌ها ابلاغ شده و کمک خوبی به اشتغال‌زایی در کشور خواهد بود.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد ظرفیت لازم برای جذب سرمایه‌گذاران، گفت: برای رفع رکود در اقتصاد کشور نیز باید منابع مالی به سمت تولید سوق داده شود تا شاهد اشتغال‌زایی در این بخش باشیم.

حسینی‌کیا تصریح کرد: اگر تولیدات، صادرات‌محور باشند باعث گردش چرخه اقتصاد و ایجاد اشتغال در کشور خواهد شد و از رکود نیز خارج می‌شویم.

وی تأکید کرد: البته برای افزایش مصرف تولیدات داخلی نیز باید فرهنگ‌سازی لازم در کشور صورت گیرد.

حسینی‌کیا ایجاد اشتغال مسائل اشتغال‌زایی تأکید تولیدات اقتصاد درگیری‌ها تصریح بودجه صنایع اقتصادی دارند زمینه کمیسیون