برگزیده ها
درخواست آذری جهرمی از شورای امنیت برای رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی

مازندمجلس: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه آرامش به اکثر نقاط کشور بازگشته است، گفت: از شورای امنیت کشور خواسته‌ایم تا مجوز استفاده از شبکه‌های اجتماعی را در مناطقی که آرامش به آنها بازگشته است، بدهد.

مازندمجلس: آذری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: درباره فیلتر شدن شبکه‌های مجازی در شورای امنیت کشور نظرهای موافق و مخالفی وجود داشت و در نهایت این تصمیم گرفته شد که در شرایط فعلی این شبکه‌ها فیلتر شود.
وی  افزود: هم به دسترسی آزاد به اطلاعات و هم به امنیت در حقوق شهروندی اشاره شده است و دولت به هر دوی این حقوق مردم پایبند است، اما در این روزها شاهد آن بوده‌ایم که برخی کانال‌های تلگرامی آشوب و تروریزم را در کشور ترویج می‌دادند. ما از مدیر تلگرام خواستیم این کانال‌ها محدود شود که این کار هم انجام شد اما کانال‌های جدیدی دوباره فعال شد. این واقعیت باید در نظر گرفته شود که هیچ کشوری اجازه فعالیت این کانال‌ها را نمی‌دهد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین گفت: آرامش در حال بازگشت به کشور است و ما از شورای امنیت کشور و وزیر کشور پیگیری کرده‌ایم که شبکه‌های مجازی در نقاطی که آرامش برقرار شده است مجددا فعال شود.


امنیت شبکه‌های فیلتر شورای کانال‌ها آرامش کانال‌های مجازی جهرمی گرفته اطلاعات