برگزیده ها
بررسی ناآرامی‌های اخیر در جلسه امروز هیات دولت

مازندمجلس: رئیس دفتر رئیس رئیس‌جمهور با اشاره به جلسه امروز هیات دولت از کمک ۳۲ میلیارد تومانی دولت به کشاورزان، دامپروران و ماهیگیران مناطق زلزله‌زده خبر داد.

مازندمجلس: محود واعظی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز هیات دولت عنوان کرد: در جلسه امروز حوادث اخیرا را بررسی کردیم در این حوادث دوستان نظراتی داشتند که آن را مطرح کردند خوشحالیم که وزیر کشور به عنوان رئیس شورای امنیت کشور توانسته ماموریتی که شورای عالی امنیت ملی به آن محول کرده به خوبی انجام دهد.
وی افزود: آقای روحانی در این جلسه از رئیس ناجا و وزیر کشور و تمام کسانی که در این مدت حضور داشتند و سعی کردند با آرامش با مسائل برخورد کنند تشکر کرد و از شخصیت‌هایی که در این مدت مردم را دعوت به آرامش کردند تشکر شد.
رئیس دفتر رئیس رئیس‌جمهور تاکید کرد: در جلسه امروز همچنین درباره زلزله‌زدگان رقمی تخصیص داده شد که کمک‌های بلاعوض به آنها داده شود این کمک‌ها برای بخش‌هایی است که از نظر کشاورزی، ماهیگیری و دامپروری آسیب دیده بودند و برای این منظور ۳۲ میلیارد تومان به صورت بلاعوض داده می‌شود.
واعظی در پاسخ به این سوال که آیا درباره حوادث اخیر فشاری روی دولت وجود دارد، گفت: دولت در حال حاضر محوریت مدیریت شرایط اخیر را دارد. در چند روز گذشته وحدت و همدلی بین همه نهادها وجود دارد.
امروز حوادث آرامش بلاعوض امنیت درباره داشتند واعظی عنوان بررسی شورای