برگزیده ها
پایان بررسی بخش درآمدی بخش بودجه در کمیسیون تلفیق / پیشنهاد دولت درخصوص قیمت خرید سربازی تصویب شد/ در نظر گرفتن تخفیف خدمت سربازی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

مازندمجلس: عضو کمیسیون تلفیق بودجه سا ل97، گفت: اعضای کمسیون تلفیق بررسی بخش درآمدی بودجه 97 را به پایان رساندند و در مصوبات امروز خود پیشنهاد دولت برای خرید سربازی را تصوب کردند.

مازندمجلس:هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جلسه امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال 97، گفت: در این جلسه بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 97 و تبصره‌های الحاقی آن به پایان رسید.

وی افزود: در جلسه عصر پیشنهاد دولت برای قیمت خرید سربازی مصوب و بند مربوط به پرداخت 5 میلیون تومان توسط فرزندان ایثارگر که درصد جانبازی‌ آنها پایین است برای خرید سربازی از لایحه بودجه حذف شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال97 ، اظهار داشت: همچنین در این مصوبه تخفیفاتی برای خرید سربازی برای افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستند در نظر گرفته شد.

بهادری خاطرنشان کرد: درخصوص تبصره‌های 14 و 18 بودجه‌ای که مربوط به هدفمندی یارانه‌ها و افزایش قیمت حامل‌های انرژی بود نیز کارگروه ویژه تشکیل شد تا این موضوعات را پیشتر مورد بررسی قرار دهند.

وی در پایان گفت: علاوه بر این اعضای کمیسیون مصوب کردند تا واحدهای مسکن مهری که متقاضی ندارند در اختیار کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار گیرد تا در اختیار افراد تحت پوشش این دو نهاد قرار داده شود.

سربازی بودجه کمیسیون بررسی بهادری کمیته تلفیق بهزیستی امداد پایان لایحه تبصره‌های مربوط اختیار درخصوص گفت‌وگو درآمدی پیشنهاد افراد