برگزیده ها

مازندمجلس: کاخ سفید با رد اتهام وارده به فرزند ارشد رئیس جمهور آمریکا مبنی بر خیانت وی به کشور، این اتهام مطروحه از سوی مشاور پیشین دونالد ترامپ را مضحک خواند.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز به نقل از رویترز، سخنگوی کاخ سفید با رد اتهام وارده به «دونالد ترامپ جونیور» فرزند ارشد رئیس جمهور آمریکا مبنی بر خیانت وی به کشور، این اتهام را که از سوی «استیو بنون» مشاور پیشین «دونالد ترامپ» مطرح شده است، مضحک خواند.
«سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید در اینباره گفت: «من فکر می کنم که این یک اتهام مسخره و مضحک است».
گفتنی است که «استیو بنون» استراتژیست ارشد و پیشین کاخ سفید در کتابی جدید با عنوان «اشتیاق و هیجان: اندرونی کاخ سفید ترامپ» به قلم «مایکل وولف» دیدار محرمانه سه تن از مقامات ارشد کارزار انتخاباتی «دونالد ترامپ» با یک وکیل روسی در ژوئن ۲۰۱۶ را «خیانت به کشور» و «ضدِّ وطنی» خواند.
طبق گزارش روزنامه گاردین، بنون در گفتگو با نویسنده این کتاب گفته است که دیدار محرمانه ژوئن ۲۰۱۶ در برج ترامپ میان «دونالد ترامپ جونیور» فرزند ارشد رئیس جمهور آمریکا، «پل منفورت» مدیر کارزار انتخاباتی ترامپ و «جرد کوشنر» داماد و مشاور ترامپ با عوامل روسیه زمانی برگزار شد که دونالد ترامپ جونیور پس از دریافت ایمیلی که به وی پیشنهاد ارائه «اطلاعات بسیار مهم و حساس» برای متهم ساختن «هیلاری کلینتون» داده بود، با این دیدار محرمانه موافقت کرد.
ترامپ دونالد اتهام جونیور دیدار محرمانه فرزند خواند پیشین انتخاباتی کارزار مشاور آمریکا گزارش مسخره سخنگوی جمهور خیانت استیو