برگزیده ها
اغتشاشات اخیر ادامه فتنه 88 است/ مردم مشکل معیشتی دارند، اما اجازه سوءاستفاده به آشوب‌گران را هم نمی‌دهند

مازندمجلس: نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس با اشاره به اغتشاشات اخیر در سطح کشورگفت: این اغتشاشات و نا آرامی‌ها ادامه فتنه ناکام 88 بوده که امروز دشمن با سو استفاده از وضعیت جامعه می‌خواهد به آن دامن بزند.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، عدل هاشمی‌پور در نشست فصلی ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان لنده با اشاره به وضعیت قانون‌گذاری در کشور اظهار داشت: ما در سطح کشور قوانین متروکه و به زمین مانده بسیاری داریم که لازم است ابتدا نسبت به نظارت و ارزیابی قوانین در جامعه اقدام و بعد از آن اگر خلأیی احساس شد قوانین جدید را تصویب کنیم.

وی افزود: دپو شدن قوانین و کارشکنی‌ها در سطح جامعه به دلیل عدم نظارت صحیح بر اجرای قوانین توسط مجلس و دستگاه‌های مربوطه بوده که در این حوزه باید جدیت بیشتری به خرج داد.

نماینده مردم شهرستان‌های لنده، بهمئی، کهگیلویه و چرام در مجلس شورای اسلامی در ادامه به وضعیت استان و ارتباط خود با دستگاه‌های اجرایی اشاره و گفت: نزدیک به 40 روز است که با استاندار استان هیچگونه ارتباطی ندارم.

هاشمی‌پور به عدم توجه به نیروی انسانی متعهد و متخصص حوزه انتخابیه خود در سطح استان اشاره و یادآور شد: برخی مسؤولان استانی اعتراضات و گلایه‌های نمایندگان را دلیل عدم استفاده از نیروی انسانی حوزه انتخابیه ذکر می‌کنند که این دور از شأن مسؤولان ارشد استان ما است.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات و معضلات حوزه انتخابیه را فریاد زده‌ایم، اما گوشی برای شنیدن بدهکار نبوده تا جایی که برای این مهم دست به دامان مسؤولان کشوری هم شده‌ایم.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 40 سال است که با این مشکلات در سطح استان درگیر هستیم ادامه داد: اگر نتوانیم مشکلات اقتصادی و سیاسی و فرهنگی را برطرف کنیم هیچ کس در استان آرامش نخواهد داشت؛ اگر این چهار سال را تنها به فریاد زدن بپردازیم دیگر توانی برای انجام کار نخواهد بود و مردم ما را بازخواست خواهند کرد.

هاشمی‌پور در ادامه خطاب به ائمه جمعه استان با اشاره به بی مهری‌های صورت گرفته به مجموعه‌های فرهنگی متذکر شد: انتظار داریم ائمه جمعه نسبت به پیگیری مطالبات مردم هم‌صدا با نمایندگان باشند و در راستای تحقق اخلاق اسلامی و و رفع کارشکنی‌ها تلاش کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اغتشاشات اخیر در سطح کشور گفت: این اغتشاشات و ناآرامی‌ها ادامه فتنه ناکام 88 بوده که امروز دشمن با سوءاستفاده از وضعیت جامعه می‌خواهد به آن دامن بزند.

وی افزود: همه مردم نسبت به مشکلات و معضلاتی بیکاری، فقر، گرانی و .... گلایه‌مند و معترض هستند، اما جایی که احساس کنند دشمن بخواهد از این وضعیت به سود خود استفاده کنند به هوشیاری و بصیرت فتنه آنها را خاموش خواهند کرد.

انتهای پیام/ذ/2346

استان اشاره ادامه قوانین وضعیت اسلامی کهگیلویه جامعه شورای مشکلات نماینده انتخابیه هاشمی‌پور اغتشاشات استفاده نمایندگان فرهنگی نخواهد خواهند فریاد افزود نظارت داریم سوءاستفاده احساس کارشکنی‌ها نیروی دستگاه‌های انسانی