برگزیده ها
اغتشاشات اخیر از دسیسه‌های استکبار جهانی است/ عناصر فتنه از خارج از کشور خط می‌گیرند

مازندمجلس: نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: اغتشاشات، ناآرامی‌ها و بی‌نظمی‌های اخیر در چند شهر کشور، دسیسه‌ها و توطئه‌های ضد انقلاب و استکبار جهانی است.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، سید حمیدرضا کاظمی امشب در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: اغتشاش، بی‌نظمی و آشوب برخلاف مصالح و امنیت ملی است و اعتراض حق مردم و باید در چارچوب موازین و مجاری قانونی باشد.

وی با بیان اینکه عناصر فتنه از خارج کشور خط می‌گیرند، افزود: فتنه‌گران در خارج از کشور در اتاق فکر با پول نفت بهائیت و وهابیت توطئه‌گران را هدایت می‌کنند، غافل از اینکه مردم ایران فریب دسیسه‌های آنان را نخواهند خورد.

عضو مجمع نمایندگان مردم استان لرستان توضیح داد: مردم ایران برای بیان خواسته‌ها و مطالبات خود گروه،گروه و صف به صف مقابل مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کنند و نمایندگان ملت با حضور در بین آنها مشکلات آنها را می‌شنوند و آن را در قالب طرح و لایحه مطرح و مجلس و دولت برای رفع آن تلاش می‌کنند.

وی توضیح داد: اغتشاش، آشوب، بی‌نظمی از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز کاری خلاف قانون و محکوم است و مردم این حرکات را نمی‌پذیرند و با آن موافق نیستند.

کاظمی خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده مردم در تریبون رسمی مجلس که قانون اساسی آن را در اختیار مردم قرار داده در نطق 19 آذرماه سال جاری به همه مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود اشاره و صدای مظلومیت آنها به گوش مسؤولان رساندم.

وی افزود: انتظار می‌رود همه مردم  با وحدت و برادری دست در دست هم جهت تحکیم مواضع انقلاب با حرکت شتابان به سوی توسعه و پیشرفت تحت زعامت رهبری تلاش کنند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی از حضور با شکوه، هوشیارانه و بصیرت و بیداری مردم و مسؤولان و تلاش صادقانه  تصمیم‌گیران برای حفظ امنیت مردم، تقدیر کرد.

ذ/2346

اسلامی نماینده پلدختر شورای توضیح انقلاب مسؤولان قانون نمایندگان مشکلات اینکه می‌گیرند عناصر دسیسه‌های کاظمی اغتشاش امنیت بی‌نظمی افزود